Ik ben op zoek naar de dvdbox van seizoen 1 van Niels Holgersson (26 afleveringen). Heel het internet afgespeurd, maar volgens mij nergens meer te krijgen, ook niet tweedehands. Heeft iemand hier misschien de gouden tip?
Haii Chantico, Ik heb laatst bij de bokker nog van die boxen zien staan, zaten 3 dvd's in met div. afleveringen een seizoen1 en een andere seizoen 2 box, dacht voor 4,99! Succes!
Wij hebben die een paar jaar terug bij de Bart Smit gekocht en regelmatig zie ik ze toch voorbij komen. Zoals blokker en intertoys had ze onlangs ook liggen
Oh, zijn ze wel weer bij Blokker misschien? Ik loop al maanden regelmatig bij Blokker binnen, maar zie alleen box 2 staan, maar seizoen 1 lijkt niet meer leverbaar... Ga snel weer kijken deze week!
Dank voor het meedenken Je hebt Niels Holgersson in een box 1 (afl.1-20) / box 2 (afl. 21-40) / box 3 (afl. 41-52) variant en in een seizoen 1 (afl. 1-26) en seizoen 2 (afl. 27-52) versie. Ik heb seizoen 2, dus moet nog afleveringen 1 t/m 26. Als ik box 1 koop, mis ik afl. 21-26 en om nou box 2 ook nog te kopen, terwijl ik daar de meeste afleveringen al van heb... Dus ik zoek echt specifiek seizoen 1 en niet box 1, om het lekker ingewikkeld te maken