weet iemand vanaf wanneer kleine baby's in een bewegende schommel/wipstoel mogen? we hebben er 1 gekregen via via dus heb er ook geen gebruiksaanwijzing bij. Dank je wel alvast!
Mijn jochie lag met zo'n 4-6 weken in een wipstoel, die helemaal plat kon. Als die schommel niet (bijna) helemaal plat kan, zou ik wat langer wachten tot de rug wat steviger is. Zeg 3-4 maand zeker..
Irem kon al bijna meteen in de wipstoel die bijna helemaal plat kan, maar ze vind er pas sinds deze week (ze is nu 8 weken) wat aan. Daarvoor was het echt meteen krijsen en huilen, nu kan ze er rustig een half uurtje inliggen, met name als ik de tv aanzet. En hij staat redelijk rechtop nu ivm haar reflux en zodat ze wat meer ziet. Geloof niet dat dat kwaad kan, ze zit toch vast in het zitje/riempje
emma lag er al heel snel in met een paar weken. ze vond het heerlijk even in de wipstoel. staat er geen leeftijd bij op de wipstoel van je?
In een wipstoel/ schommel mogen ze met een paar weekjes al gelijk in. Is een beetje het idee van een maxi cosi autostoel.
hier ook al heel snel, denk met 2 weekjes ofzow, hahah dat was maar 5 minuten leuk, net als de box. Nu al veel leuker omdat hij in zn bed ook al ligt, dus hij vind het leuk om dan in de wipper te zitten en lekker te kijken!
Ons mannetje lag met 3 weken in de wipstoel en zover ik me kan herinneren met 5 of 6 weken in zijn schommlstoel.