wie is er in hardenberg ziekenhuis bevallen

Discussie in 'De bevalling' gestart door heidi77, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hallo

is er iemand die in hardenberg ziekenhuis is bevallen en zo ja hoe was dat hoe waren ze in de omgang....
    ik ga namelijk daar bevallen doormiddel van een keizersnede over 5 wkn en vroeg me af hoe het daar is.....gr heidi

2. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik ben daar twee keer bevallen en moet zeggen dat ik het niet anders had gewild had vreselijk lieve zusters! als je meer wil weten vraag maar raak :D

3. gerianne

gerianne Niet meer actief

helemaal mee eens
    ook 2 keer in hardenberg bevallen
    1e keer spoed keizersnee
    2e geplande keizersnee
    prima vermaakt daar
    ontzettende aardige zusters
    kijk graag op deze periode terug

groetjes gerianne

4. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    fijn te horen dat het jullie twee zo goed bevallen is....
    gerianne als je daar bevalt met keizersnede lig je dan alleen op een kamer of op een zaal,,,,,
    en hoe gaat het na de keizersnede krijg je de kleine veel bij je....welke arts had jij en hoever van te voren wist je de datum al van je geplande keizersnede?doet de gyn waar je controle hebt ook de keizersnede of kan dat ook een andere zijn?
    Mooie geboorte datum heeft irene!

wendyfardo....ben je lang in het ziekenhuis geweest hoe is het eten daar......en hoe gaan ze om met moeders en kindjes,,,,,

sorry voor alle vragen....
    ik ga weer even lekker liggen is erg warm

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik ben er 1dag geweest en het avondeten heb ik gelukkig niet mee hoeven maken ;)

maar overdag krijg je geloof ik warm eten en s'avonds brood
    en ze gaan heel goed om met de moeders en de kindjes ik mocht tycho en shenaya gewoon lekker naast me hebben de hele nacht maar geloof dat dat overal zo is verder zijn de zusters daar echt heel aardig en willen ze alles voor je doen

6. mama e en a

13 jun 2008
    15
    0
    0
    ik ben met allebei de meiden door middel van een keizersnee bevallen in hardenberg dus je kunt me alles vragen.
    ben er heel tevreden over ik lag samen met een ander op de kamer je mag de baby dag en nacht bij je houden hoor ze lagen bij mij de hele dag en nacht bij mij in bed. verder mag je de eerste 2 dagen niet warm eten en verder was het eten aardig goed(lang niet zoals thuis maar toch)'
    verder waren het allemaal hele lieve zusters. ook de arts vond ik goed.
    groetjes

7. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ben daar ook bevallen.
    Vond de gemoedelijkheid geweldig. Je man mag je bijna de gehele dag doorlopend komen bezoeken.
    Heb wel een vervelende ervaring gehad met een verpleegster, maar dat lag meer aan haar dan aan het ziekenhuis.
    Als je meer wilt weten pb maar.

Groetjes

Deel Deze Pagina