Hoi! Komende donderdag heb ik de 20-weken echo. Heb ivm eerdere miskramen al 4 goede echo's achter de rug, maar toch ben ik bloednerveus! Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen maar pfff.. Iemand die dit herkend en wat heb jij gedaan en wat was uiteindelijk de uitslag?
Ik heb a.s. donderdag ook mijn 20 weken echo, ben dan 19 weken zwanger. Begrijp dat je na eerdere miskramen heel onzeker bent.. Gek genoeg ben ik /zijn mijn vriend en ik helemaal niet zenuwachtig voor deze echo. We zijn eerder heel erg nieuwsgierig, dus denk niet dat je veel aan me hebt... (sorry)
Hier ook 3 miskramen gehad. Ook al hadden we nu 3 goede echo's de eerste 12 weken, ik was bloednerveus voor de 20 weken echo. Ik lag als een trillend vogeltje op de bank en kon echt pas ontspannen toen de echo voorbij was en ze zei dat alles er goed uitzag pffff. Dus ik snap je spanning volledig!
Heb hem vandaag precies over een week en ben ook vol spanning na 2 mk, slechte uitslag combitest, mooie uitslag nipt, niet veel leven voelen ivm voorliggende placenta ect ect. Snap dus precies hoe je je moet voelen.
Ik heb vrijdag de 20 weken echo. Nu moet ik zeggen dat nu ik mn meisje 3 week geleden heb gezien bij een pretecho en alles er (tot zo ver aan de buitenkant te zien is) er goed uit zag ik niet zo heel zenuwachtig hiervoor ben als voor de pretecho.. (ook begin dit jaar een miskraam gehad) en ja.. er is altijd een kans dat er iets niet goed is, maar dat kan altijd en ook wanneer je kindje er eenmaal is.. Probeer me gewoon afzijdig te houden van alle slechte afloop verhalen en van t beste uit te gaan 😊 succes maar vooral veel plezier donderdag!
Het is zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben!! Natuurlijk heb ik er ook veel zin in en ik heb ook 3 weken geleden nog een goede (pret)echo gehad, maar misschien door de miskramen, of omdat het de tweede is, ben je je meer bewust van alles wat er mis kan zijn ofzo.. Ik duim voor iedereen voor gezonde, blije baby's! Ik laat het wel even weten morgen, hoop dat ik een beetje kan slapen straks!
Hoi meiden! Zou me nog even melden na de echo en zoals verwacht me druk gemaakt om helemaal niks! Alles is helemaal goed met de kleine meid, ben zo opgelucht!! Allemaal nog een fijne zwangerschap gewenst en mooie, gezonde kindjes!
Ooohw wat fijn! Hier vandaag de 20 weken echo gehad en alles hier ook helemaal goed! Ze liep zelfs flink voor op groei, maar was niks om druk over te maken 😊
Ik was ook enorm zenuwachtig voor de 20-wekenecho omdat ze naar zo veel dingen kijken.. Was zelfs tijdens de echo nog nerveus, helemaal toen ze bij een aantal metingen wat langer bleef 'hangen' en zelfs een paar keer terug ging kijken naar een bepaald onderdeel. Maar alles was helemaal goed! Dus dan weet je dat t niks hoeft te betekenen als ze wat langer kijken of meerdere malen meten. Hoop dat je de komende dagen een beetje doorkomt zonder al teveel stress, het zit vast goed Edit: ik zie dat dit een oude post is haha alles helemaal goed zo te lezen, wat fijn!!