Of je denkt de tekst te kennen en zingt dus het refrein kei hard mee, en dan ligt vervolgens je vriend in een deuk omdat je dus blijkbaar de tekst juist niet goed zingt en er zelf maar niet bestaande woordjes van maakt
Dat heb ik ook vaak ja, whahahaha. Ik roep dan altijd steevast dat de zanger het verkeerd heeft en dat mijn versie beter is
Heeeerlijk herkenbaar! Zo zit ik in een band met mijn vriend (die overigens veel instrumenten echt goed beheerst) en nog drie vrienden, waarvan twee helemaal nog nooit een muziekinstrument bespeeld hadden. Ik heb als kind 7 jaar pianoles gehad, maar kan alleen maar klassiek van blad spelen. Totdat onze dochter geboren was huurde we iedere twee weken een studio in Utrecht, en gingen de hele vrijdagavond spelen, rocken en knallen. We maakten dan opnames, en dat klonk me toch een partij bagger!! Schaamteloos laat ik het ook aan mensen luisteren. Ons repetoir bestaat boney M, Beatles, the white stripes, supertramp, David Bowie en je herkend het nummer maar het is gespeeld in 1 en dezelfde dreun. 1 X per jaar gaan we op bandcamp in de Ardenne en dan spelen we het hele weekend akoestisch (zoeken daar wel de camping naar uit waar we de vrije hand hebben in onze teringherrie). We zitten nog steeds te wachten op onze eerste gig!