ik heb al een paar dagen steken onderin. lijkt net of er geduwd wordt. af en toe is het net alsof de kleine kopjes geeft (haha klinkt raar) ik voel het zeg maar echt in mijn vagina. heel vreemd is iemand bekend met zoiets? ik heb ook al een paar dagen last van menstruatieachtige krampen.
Wie weet is het dan begonnen. Ik had dit een paar dagen geleden ook en bij mij was de bevalling al begonnen (Ze is wel stopgezet kunnen worden maar toch... ) Ik had ook menstruatiekrampen en echt steken onderin. Veel succes!
Hoi, Is het al ingedaald? IK heb dit ook regelmatig,en mij vk zei dat het met het indalen temaken heeft ( dat was ze vorige week nog niet,hoop nu ondertussen van wel...) en die menstruatie krampen heb ik al zo week of twee,en me vk zegt dat dat indalingsweeen of oefenweeen zijn... Succes! Groetjes,
Volgens mij hebben die steken ook te maken met het weker worden van de baarmoedermond, mar zeker weten doe ik het niet. Als je je onzeker voelt zou ik de vk even bellen.
schijnt normaal te zijn hoor...hoort er allemaal bij zo op het eind ik heb het ook en volgens mijn verloskundige niks om je zorgen over te maken.