hey friends ik heb een probleem ik heb altijd een onregelmatige menstruatie cuclus gehad!! ben 32 en was nooit aan de pil of zo nu hebben we een kinderwens dus ben ik verwezen naar een gynacoog heb primulut en clomid gehad ben op 5 feb ongesteld geworden tot 9 feb op 18 maart heb ik een zwangerschaptest gedaan die negatief bleek te zijn maar nu 2 april ben ik nog steeds niet ongesteld heb pas in mei een volgende afspraak met mijn gynacoloog heeft iemand een oplossing voor mijn probleem dankje gr
Jeetje vervelend zeg....hoe onregelmatig was het voorheen altijd? Heb je eerder al wel eens zo'n lange cyclus gehad als nu? Hoop voor je dat het gewoon de komende 9 maanden uitblijft Sterkte ermee
als je zegt dat je altijd een onregelmatige cyclus heb gehad dan ben ik wel benieuwd naar hoe onregelmatig.. Dat je menstruatie nu weer niet op gang komt kan verschillende oorzaken hebben. Je zou het voor de komende tijd bij kunnen houden en proberen of je met ovulatie testen een eisprong kunt opsporen en je huisarts vragen je FSH waarde te prikken. Dit zou je eierstok activiteit aantonen geloof ik. Dan weet je dat in iedergeval. Verder kun je je eicel voorraad laten meten door het AMH te testen in je bloed. Ik denk dat de gyn dat in mei ook allemaal wel gaat doen, maar ik kan me voorstellen dat je zelf ook graag wil weten hoe en wat.. het kan zijn dat er iets mis is met je hormoonbalans of er is iets mis met je eierstokken of iets anders.. dat zal je dus moeten laten uitzoeken.. Ik hoop dat er niks ergs is!
Vind het raar dat je geen tussentijdse echo's hebt gekregen om te kijken of er wel wat gebeurd met die Clomid of bloed laten prikken. Kan zijn dat die pillen helemaal niet werken bij je. Welke dosis slik je? Ik heb zelf clomid gebruikt en ik moest altijd komen voor controle. 2 keer de dosis verhoogd en nog werkte het niet. Ze lieten me niet maanden aanmodderen. Je zal dan weer aan de primolut moeten.