Ik ben zoooooo blij! Een project op mijn werk, wat mijn initiatief was en waar heeeeeel veel uren inzitten is genomineerd voor een grote prijs! Moet binnenkort naar de Arena om een presentatie te houden en misschien winnen we wel een prijs! Volgens mij ben ik -professioneel gezien- nog nooit zo trots geweest op een prestatie van mezelf!
Gaaf hoor! Geleficiteerd! Ik hoop voor je dat alles goed gaat, dus gewoon lekker gaan met die banaan!
onderwijs! Enneh, het gaat me verder totaal niet om winnen hoor. Vind deze nominatie al een prijs op zich. onze leerlingen schamen zich regelmatig voor de schoo (niveau is praktijkonderwijs)l. wordt al wel iets beter, maar straks staan we als 1 van de 10 in de Arena!
wauw gefeliciteerd man!! ik zou ik mn broek poepen bij t idee dat ik zo'n presentatie moest geven, knap van je
Dat is wel heel erg leuk zeg! gefeliciteerd en succes met de presentatie, dat vind ik al heel stoer van je!
Ik heb toevallig laatst op het feest van mn opa een speech gedaan (doodeng!) en toen hadden sommige mensen zelfs de tranen in hun ogen. Kreeg ook veel complimentjes. als ik dat neit gedaan had, had ik ook niet zoveel vertrouwen in mezelf dat ik die presentatie aan zou kunnen hoor...