Ik zat net ff te zappen op tv en zag dat op RTL 4 al weer de Club van Sinterklaas was te zien van 15.50 uur tot 16.00 uur. Ben ik nou gek of was t vorig jaar ook zo vroeg op tv? Ik dacht namelijk dat t altijd pas op tv kwam na de aankomst van Sinterklaas in NL Nou ja dochterlief is er iig erg blij mee haha
Hier zijn de kids ook helemaal blij met de club van sinterklaas!! Volgens mij was het vorig jaar ook al zo vroeg op tv...
Vorig jaar begon het ook zo vroeg. En het is idd een herhaling, meen zelfs 3e jaar op een rij Eva zit er in ieder geval weer klaar voor sinds maandag haha
Ist echt een herhaling? Ow toch beter op gaan letten dan. Ff gegoogled...idd herhaling goedemorgen wel op blijven letten.
ik ken deze nog nie hoor vorig jaar was t met paniek in de confettifabriek toch?? en bram deed volgens mij helemaal niks meer wbt sinterklaas. dus t zou inderdaad een oude serie kunnen zijn maar ach. who cares. dochter is happy en ik vind t ook wel leuk om t te kijken haha
Ik wist ook niet dat het ee nherhaling was. keek wel raar op dat ik Bram zag idd. Emma is ook helemaal enthousiast Vind het zelf ook wel een leuk programma om te zien. Vanmiddag was het ook op telekids (hadden de aflevering op rtl4 gemist). Toen het afgelopen was kwamen de Freggels. Ik vroeg of Emma die wilde zien Nee zei ze, zwarte piet.
Hier ook elke middag kijken naar de club van sinterklaas. Maar wat ik niet snap is dat er staat in de tv gids van de tv. Dat het vanaf 12 jaar is en het is met geweldteken?
Dit was toevallig gisteren bij EditieNL. In 2009 op 2 November In 2010 op 28 Oktober In 2011 op 24 Oktober Dus het begint wel degelijk elk jaar een beetje eerder, maar niet pas na de intocht.
ja ik weet niet hoe ik erbij kwam dat t na de intocht pas zou zijn. vind t t overigens niet erg hoor dat t nu al op tv is kijk er met plezier naar haha, voel me dan zelf weer net een beetje kind
Ik vind t vooral grappig dat kind en ik met hele andere ogen kijken. Zij vindt t vooral leuk en spannend en zit er helemaal in. Ik kijk vooral naar de pieten en probeer te ontcijferen wie t allemaal zijn
Zaterdag over 2 weken is al de landelijke intocht, meestal begint het toch 1 à 2 weken van te voren...?
vind het weer leuk om het te zien. Ik vind het lied van de pieten zijn de baas ook zo erg leuk haha nu teminste een excuus om die muziek weer te draaien En ben al vanaf deze maand bezig om dochterlief sinterklaas liedjes bij te brengen hihil.
ja inderdaad. voor de volwassene die mee kijken is t vooral luchtig en probeer je inderdaad uit te zoeken wie t is en hoe t in elkaar steekt en hier eentje die zich helemaal in leeft. gister keken we de herhaling die ik opgenomen had en ze zat helemaal in de bank met een hand in de mond van spanning en straks komt t ook he op rtl 4 van 12.25 uur tot 14.00 uur staat er in de gids