Ik heb zelf een paperclip geruild voor een schaar, wie helpt mij verder te ruilen zodat ik een borduurmachine kan ruilen uiteindelijk?
Ik neem aan n serieus iets, maar kan je dit dan niet beter doen met mensen die dicht(er)bij je staan? Of moet ik t dan per post versturen ofzo?
Er was vorig jaar in het nieuws dat er een man in Canada was die een paperclip op internet aanbood. Deze wilde hij ruilen voor iets anders. Het maakte niet uit wat. Hij kreeg er een potlood voor. Dat potlood bood hij ook op dezelfde manier aan op internet. Hij kreeg er iets anders voor. Hij bleef net zo lang ruilen totdat hij een eigen huis bij elkaar had geruild.
ik kan niets met een schaar, want we hebben er hier al 10 omdat ik ze altijd kwijt ben. maar ik hou dit topicje wel in de gaten, want als er iets leuks voorbij komt, wil ik zeker met je ruil.... ik hou wel van dit soort initatieve.... zo puur./... Dus als je echt iets leuks heb pb me maar...
Hihihi, ik heb dat ooit eens ergens gelezen van die man, wel lachen dat het nu in Nederland ook gaat gebeuren. Ik zit even te denken wat ik kan ruilen, ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het moet toch steeds iets groters worden ?
Wij hebben dit een keer gedaan met een vrijgezellenfeest. Met een appel, sinaasappel en eierkoek geloof ik. Dit moest geruild worden voor een hele maaltijd voor 's avonds. Was best grappig! We hadden een complete pastaschotel, salade, wijn en nog iets van chips ofzo. Best grappig!
ehm.. es even zien.. wat heb ik in de aanbieding: Een glazen plankje voor in de badkamer een grote zware glazen fruitschaal (of voor tijdschriften) en voor iets groters dan een schaar (n.o.t.k.): een dvd-speler met afstandbediening van Sony. Kwoon wel in Heerenveen.. maar mijn man werkt in Arnhem, Den Haag, Rotterdam, Enschede en nog wat plaatsen.. dus.
Hoe gaat het met ruilen? Heb wel een tuinset in de aanbieding, maar NIET voor een schaar hoor. Moet wel iest wat groter zijn om mee te ruilen
Ik wil de schaar wel ruilen met m'n pc spelletje rollercoaster en t pc spelletje ER? Maar hoe doen we dit dan? Opsturen kost behoorlijk toch? Of kom je t halen?
ik wil voor een schaar wel ruilen hoor, ik wil wel met je ruilen tegen een: - bloempot - kaarsenhouder (theelicht)
Ik wil me gestressede echtgenoot inruilen voor ... hij is een beetje gestressed voor de bevalling wat pas over een maand is! 8)