Zelf dacht ik echt helemaal niks te kunnen zien, het ukkie had de knietjes ook opgetrokken... maar goed ik heb er dan ook absoluut geen verstand van... Heb de fotos even omgedraaid dacht dat het dan iets duidelijker beeld was. alvast bedankt!
thnx voor de reactie... waar zie je die dan?..hihi Over 3weken de geslachtsbepaling, ben erg benieuwd!
Nog meer die hier de nub kunnen zien? Zoja, wat denk jij? En kan iemand mij uitleggen of uittekenen waar de nub zit? Maakt het qua ligging niet uit? De fotos zijn namelijk op de kop, dus beeb lag pcies andersom... maar dacht zelf dat beeb nog geen boven en onder kent daar in al dat water, en dat dat dus niet uitmaakt? Vast bedankt!
ik zie geen nub. ik heb het idee dat het kontje tever is weggedraaid van het beeld om de nub te kunnen zien. ik zie wel de navelstreng, maar daar valt geen geslacht uit te halen.
hmm ik dacht; ik bewerk hem ff, maar eerlijk gezegd zie ik niet meer waar ik nou precies een meisjesnub heb gezien Ik zie wel een lijntje naar beneden wijzen dus waarschijnlijk heb ik het daarop gebaseerd, maar eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal zeker van of dat ook daadwerkelijk de nub is. Heb even het roze lijntje er nét boven gezet. Ik blijf wel bij een meisje hoor, ben gek op gokken Maar ik zou er geen geld op zetten
Bedankt voor de reacties! echo is van precies 13 weken Haha nu blijft het dus toch nog even extra spannend.. was al helemaal van meisje uitgegaan bijna Ik dacht zelf ook dat het niet te zien was... Nog even wachten dan maar op de geslachtsbepaling...zo spannend!