Hallo Dames! Ik ben afgelopen maand erg veel bezig geweest met een evt. zwangerschap en ga volgende week weer testen, maar ben toch wel erg benieuwd wie mijn verhaal herkend! Ben al een half jaar gestopt met de pil, altijd regelmatige cyclus van 28 dagen gehad. Afgelopen maand hele rare menstr. gehad. Werd het 3 dagen eerder en was zo weer vertrokken. Was ook lang niet zoveel als normaal. 1 1/2 week geleden als het goed is mijn ei sprong gehad. Nu volgende week weer mijn menstr. maar nu had ik afgelopen zondag soort van lichte menstruatiekrampen en 3 druppels bloedverlies. Maandagoverdag nog steeds lichte menstruatiekrampen zonder bloedverlies en vandaag heel af en toe denk ik iets te voelen in de onderbuik. Heb de afgelopen maand wel elke nacht gedroomd over de meest vreemde dingen en kon het me precies herinneren en slaap de laaste paar dagen slechter als normaal. Wie herkend dit? Ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes, Isabella
Ik ben nu weer zwanger en dat in mijn 2e ronde al. Normaal had ik ook een cyclus van 28 dagen, maar de 1e ronde was het ineens 23 dagen, ik was een beetje in de war hierdoor eigenlijk, want had het niet verwacht. Het was ook ineens midden op de dag, terwijl het normaal 's ochtends is. En bij mij duurde de menstruatie ook maar iets van 3 dagen en veel minder bloed dan normaal. De 2e ronde wist ik niet hoe ik moest rekenen mbt mijn ovulatie, dus heb goed mijn best gedaan, met het gewenste resultaat zoals je ziet Richting mijn NOD (wanneer dat ook mocht zijn..) had ik continu ongikrampen en dacht ook elke keer weer ongi te worden, maar nogsteeds niet dus... Bij mijn vorige zwangerschap toen ik eenmaal zwanger testte had ik nog wel een druppel bloedverlies in mijn 6e week, daarna niks meer. Wat betreft het dromen, heel herkenbaar!! Zo realistisch ook en zo raar. Zelfs als ik een kwartiertje wegzak ben ik al in dromenland..
hoi Isabelle, zou het kunnen dat het een innestelingsbloeding was? Ik hoop het van harte voor je. Ppfff... spannend he dat afwachten om te testen, ik heb ook nog 11 lange wachtdagen te gaan . Nu hopen op mooie positieve testen ahhaha Kuss
Bedankt voor jullie reactie!! Dankzij jullie toch maar weer een testje gewaagd omdat ik het toch wel een beetje vreemd vond al die signalen en ja hoor ben 3 a 4 weken zwanger!! Heb 3 dagen voor NOD getest met kruitvat test en clear blue. In ieder geval harstikke bedankt voor jullie reacties, want het is zenuwslopend om te moeten wachten! chanelle noah Heelveel succes, zal voor je meeduimen en laat het even weten, ben erg benieuwd! Bgw van harte gefeliciteerd en geniet van de zwangerschap! Groetjes!
heey isabelle, Wooww... gaaf zeg, van harte gefeliciteerd !!!! Ik droom de laatste dagen ook heel veel en nu maar hopen dat het met dezelfde reden als jou is ahhahah. Geniet van je zwangerschaps en tegen de tijd dat ik mag testen dan laat ik het je weten als ik het dan niet vergeet hahah Kuss
Gefeliciteerd!!! Ik heb nooit bloedverlies gehad bij zwangerschap maar wel de dromen enz die jij beschrijft.En die stopten pas rond week 16 a 17
ik lees ineens over rare dromen ik ben sinds 12 sep gestopt met de pil dus is onze 1e ronde pas maar heb sinds ik me eisprong heb gehad constante druk op me onderbuik. echt heel vervelend net of je een blaasonstekking heb ofzo. maar geen pijn bij het plassen. en nu 2 nachten achter elkaar zulke rare dromen gehad terwijl ik echt nooooit droom en kon ze gewoon onthouden. ik hoop toch dat het een teken is. bij mijn zoontje was het pas na 8 maanden raak. dus zou wel heel leuk zijn als het nu de eerste ronde raak is.
heb trouwens volgens mij een hele vroege eisprong gehad zo te voelen 4 dagen eerder dus mijn banner klopt niet helemaal
Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar lekker van Ik herken wel het slecht slapen ...ook krampen,steken,pijnlijke borsten,misselijk en spugen,blauwe aders,maagzuur,veel wc,rommelende darmen,en ovutesten die posi blijven en vanmiddag een zwtest en daar heel licht streepje en toen straks in de avond weer 1 maar die is weer nega...pfff word er gek van en mijn nod is 09 okt...
Dank je wel!! Jaa het slechte slapen en die dromen daar merkte ik het van! En moest ook ineens heeel vaak naar de wc, normaal ga ik niet heel veel per dag. En ik heb dat vooral mijn borsten ( tepelhof ) zo gevoelig is! Ik heb ook vaker last van een opgeblazen buik en heb een week voor mijn NOD al last gehad van menstruatie krampen tot ongeveer 2/3 dagen na NOD. Spannend allemaal he! Zal voor jullie allemaal meeduimen!! Ik moet vandaag de verloskundige terugbellen, mag dan waarschijnlijk een vervroege echo om te kijken of alles in orde is! Laat maar weten als jullie meer weten of andere kwaaltjes hebben! Groetjes, Isabella