dat dacht ik ook, maar veel dingen staan in vaktaal. ik moest via iemand anders horen dat mijn dochter na de geboorte is beademt, dat staat nergens (niet wat ik heb ontvangen) net als dat ik een hartstilstand heb gehad, dat vind je ook nergens, dat moest ik ook via iemand anders horen. daarom baal ik dat ze dat soort dingen eruit mogen halen, ik wil gewoon alles lezen. ik dacht ook dat ik te emotioneel was, maar dat viel mee, pas savonds drong alles tot me door. ik hoop dat je alles te lezen krijg,succes
@denemark dat meen je niet wat erg zeg! dat zijn zulke belangrijke dingen om te weten ook om iets te kunnen verwerken. ook al staat het in vaktaal, vaak kan je veel dingen er wel uithalen. Het lezen doe ik sowieso niet ter plekke omdat het heel veel is en ik wil het sowieso graag doen als ik er rustig voor kan zitten. gaat over meerdere jaren nl. Ik hoop ook dat de belangrijkste dingen in iedergeval niet verwijderd zijn.
kunnen ze het dan niet voor je op schijf zetten of op usb stick? lijkt me erg kostbaar om alles uit te laten draaien. succes en sterkte
Lees dit toevallig, maar hier is de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) van toepassing. Zie: CBP - Informatieblad Het geven van inzage in persoongegevens Je kunt het CBP ook bellen voor advies. Succes!
@denemark dat is idd ook een goed idee. Ben alleen bang dat dit nog een dossier is dat alleen op papier bestaat. Ze zijn later digitaal overgegaan begreep ik. Ik kan het nog een keer vragen idd. Handige tip @iefie dank je wel voor de link. staat veel info in.
ik ben gister gebeld door iemand van het ggz. die gaat mijn dossier aanvragen en een kamer regelen om mijn dossier door te nemen en te kopieren. Ik had bij het umcg ook mijn dossier aangevraagd. Ik weet dat ze er geld voor mogen vragen maar ze vragen er 0,23 cent per kopie voor. Dat is toch echt veel. ik wil het dossier hebben dus ik doe het wel maar vind het wel erg. ook als je een dossier hebt boven 100 pagina's kost je hele dossier 22,50