ik wil mijn vriendinnetje aan andere kant van NL een leuk cadeau versturen. Ik ben zelf fan van browniesperpost.nl , maar die heb ik al een x gestuurd. ook via Greetz kan je wat versturen, maar ik dacht misschien heeft iemand nog wel een orginele tip voor een leuk cadeau online te versturen?
Via bol.com kun je alles op een ander adres laten bezorgen met een kaartje. En dan is er nog chocstar.nl. Helaas nog nooit iets van besteld, maar ziet er heerlijk uit
Via Etsy - Your place to buy and sell all things handmade, vintage, and supplies zijn ook heel veel Nederlandse verkopers die je cadeau met plezier rechtstreeks naar je vriendin willen sturen
Bij PSikhouvanjou- Kinderkamer accessoires & Speelgoed | PSikhouvanjou hebben ze een speciale afdeling met brievenbuscadeautjes. Ze pakken alle bestellingen heel mooi in en voegen een handgeschreven briefje toe (bij alle bestellingen niet alleen de cadeautjes).
een helium ballon cadeau doen... Erg leuk! Dan krijg je een grote doos thuis die heel licht is en als ze hem openmaakt komt ineens de ballon eruit!