Hoi Dames, Ik wilde alle vroegtesters nog even waarschuwen, ik heb de laatste twee rondes een positieve kv test gehad op m'n ei. Welliswaar lichtpositief, maar wél positief. Laatste ronde had ik geen ovutesten meer, dus dacht ach ik gooi die kv test er nog maar tegenaan. Die maand maar 1 x geklust en inderdaad rond ei, kv test was toen positief. 2,5 week later ben ik zwanger met clearblue digital 1-2 weken. Dus mn ei is goed gespot door die kv 2v5 testen. Helaas een miskraam geworden, maar pas dus op als je vroeg test... Ze reageren tegenwoordig dus ook positief op je ei Moest niet mogen.Maar het is echt zo.
maar als het een miskraam was.. hoe was je er dan zo zeker van dat de eerste test je eisprong mat en al niet een zwangerschap?? al is er de laatste tijd veel te doen om die testen hoor dus zou het zo geloven.. maar toch
Het schijnt vaker voor te komen, en ja hier weleens gelezen dat een zwangerschaps test reageerde bij een (naderende) eisprong
Lh reageerd idd.op een bepaald punt van intensiteit als hcg. dus ja een zw test kan + kleuren bij eisprong en omgekeerd een ovutest ook bij een zwangerschap
Ook bij mij reactie tijdens eisprong op een zwangerschapstest van KV. Ik heb een verhoogd LH-gehalte, dus dan krijg je een kruisreactie. Het ziekenhuis raadt mij (en bijna iedereen) dus af om de tegen van de KV te doen.. Voor mij alleen nog de digitale ClearBlue!
@marieke, Ik testte pas 2,5 week later weer positief en ik heb ook ovutesten gebruikt. Ik weet absoluut zeker dat de kv test bij 2 maal, lees 2 rondes, m'n ei hebben gespot door positief uit te slaan. Vind dat t echt niet moet kunnen, maar het is echt zo..
Hoi dames Nog even over de nieuwe zwtestesten van de action, 2v1,50 De laatste tijd geven de kv testen zoals ik eerder meldde meer indrooglijntjes en in mijn geval zelfs twee keer vals positief tijdens ei. Ik heb even de proef op de som genomen en afgelopen 4 dagen 4 action testen gedaan. Ik had gisteren ei en gisteren en eergisteren ook positieve ovu cleablue test. De resultaten: geen indrooglijntjes en geen vals positief. Dus dat lijkt hoopvol en dat voor dat geld!!
vreemd hier dus helemaal niet ook me ovutestten waren negatief zowel cb smiley als sensitest toen ik zwanger was dus het reageert per vrouw dus erg verschillend
@smily, ik bedoel het andersom, de zwangerschapstest test positief op ei! Dus niet de ovutest op een zwangerschap
Ik had ook een posi kruidvat test met mijn eisprong. Zie veel gekke testen voorbij komen hier van de kruidvat. Ik vertrouw ze niet meer zo goed als vroeger.
Nee helaas niet meer, na mijn laatste mk heb ik alle oude bewaar testen weggegooid in een boze bui... Maar het is beslist geen tuurstreep, maar wel ca 50% lichter dan de controletreep.en ook gewoon roze. Verschijnt bij mij aan einde van afleestijd, bij 5 min, dus niet direct.
Ik heb dit zeker weten gehad! Zal vanavond even een foto uploaden, nu niet thuis namelijk.. Het lijntje was bij mij echt heel duidelijk. Zo duidelijk dat mij. Huisarts ervan overtuigd was dat ik zwanger was.
@annet die van 3 april toevallig? Zo zag mijn vals positieve tijdens mijn ei er ook uit. @Aster dat zou fijn zijn, is toch duidelijker als men het kan zien. Zonde als er dames onterecht blij worden van een positieve test. Baal wel flink dat de kv testen niet meer zo best zijn...
Ja het is niet leuk als je je cyclus niet goed weet en toevallig die test doet rond ei....zoals ik dus ook had. Maar anders weet je ook dat je rond je ei geen hcg test doet.
Dit was mijn "positieve" test. Ik werd twee weken daarna ongesteld. Test is dus gedaan (bleek achteraf) tijdens mijn ovulatie op dag 32, werd rond dag 45 ongesteld. Ik vond m best wel duidelijk. De huisarts dus ook.