Mijn rollercoaster van een zwangerschap en bevalling, even van me afschrijven

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Baukje1985, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ja hij zat vast achter mijn schaambeen en is met een hoop gedraai en gewroet geboren. Achteraf snap ik ook niet dat er geen ks is gedaan maar dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven. Had na 8 uur weeën 2,5cm erbij gekregen dus het schoot al niet erg op.

2. Ellebel13

Ellebel13 Actief lid

17 mei 2013
    120
    0
    0
    Wat een heftig verhaal zeg!
    Ik hoop dat het nu goed met jullie gaat.

Voor mij was het wel interessant om te lezen, want onze dochter heeft ook het cmv virus.
    Toen ze geboren werd was ze mooi roze, pas na de kraamweek werd ze geel.
    We zijn toen doorverwezen naar het ziekenhuis, en moesten daar bloedprikken en naar de kinderarts. Haar waardes waren te hoog, maar mocht haar wel steeds mee naar huis nemen, we moesten elke week heen, maar de waardes zakten te langzaam. Na 5 week bloedprikken en bezoekjes aan de kinderarts gingen ze haar prikken op het cmv virus.
    En dat was het dus. Gelukkig gaat het heel goed met haar en ontwikkelt ze zich goed, maar het was wel even schrikken.

Ik heb toen veel gegoogeld, en ook hier gezocht maar kon niet veel ervaringen van moeders vinden.
    Daarom dus wel interessant om te lezen dus, niet vervelend bedoeld overigens.

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dat ik ook wat dat je daar dan pas na zoveel weken achter komt.
    Ik heb in die tijd bewust niks opgezocht omdat ik te bang was dingen te lezen die ik niet wilde weten. Heb je bericht zeker niet als vervelend gelezen hoor ;)

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Jeetje Ellebel! Maar heeft je dochter het voor de bevalling al opgelopen of daarna? Je hoort er inderdaad maar bitter weinig over, terwijl het zo ontzettend gevaarlijk is voor een ongeboren kind!

5. Ellebel13

Ellebel13 Actief lid

17 mei 2013
    120
    0
    0
    Ja dat vind ik ook zo raar, dat het bijna niet bekend is maar zulke grote gevolgen kan hebben.
    De kinderarts zegt dat ik onze dochter heb besmet in het derde trimester van mijn zwangerschap, en dat de gevolgen dan minder zijn.
    Geen idee of het waar is, kan er niet echt iets over vinden maar ga er maar van uit dat hij het weet. :D

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dat hebben ze mij ook verteld hoor. Bij mij dachten ze namelijk dat ik mijn kindje in het eerste trimester had besmet. De meest gevaarlijke fase...

Deel Deze Pagina