Mijn schoonfamilie en hun hollandse prakkie

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Ja vind ik ook. Maar hun zijn dus ook echt van die aardappel eters. En als er al iets anders op tafel komt zijn het pakjes en zakjes.

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Soms als ik inspiratie loos/tijd loos of zin loos ben haha dan wil ik er nog wel eens een knorr pak tegen aan gooien maar meestal niet echt. Zeker spaghetti bolognese mmm lekker zelf maken met gehakt, selderij, ui, spek, wijn, wortel, boullion, tomaat en een paar uur pruttelen maar :$ nu al trek:D

3. Islah

Islah Niet meer actief

Heb je wel eens een dunschiller geprobeerd? Ik heb ook zere handen na het schillen van aardappels met een gewoon schilmesje maar met een dunschiller gaat het veel beter.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hier staat nooit aardappels groente vlees op tafel. Ik gruwel van aardappels. Gekookt dan…. Al van jongs af aan, dus ik lust ze ook echt niet.
    Hier dus ook veel met pasta, overigens wel speltpasta en volkoren speltpasta, met verse sauzen, dus geen potjes of zakjes, groenten en vlees,vis of kip.
    Ook rijst en risotto staan er dan bij op het menu.

Echt, alleen maar aardappels, met al dat zetmeel ;), is ook niet gezond! En altijd maar vlees ook niet!

Mijn schoonouders zijn ook zo trouwens, altijd hollandse pot. Zelfs gekookte uien, prei enz…
    Wel is ze de laatste jaren heel soms nasi, chili con carne of macaroni aan het maken. Maar daar is het dan bij gebleven. Met veel zout en uit pakje ;)

Deel Deze Pagina