en ja echt en ook mijn man vind het prima zo! het is haar eigen keus en we zijn in 2009 erachter gekomen dat je haar niet kan veranderen. dus als ze langs wil komen mijn deur staat nog op een klein kiertje over een half jaar gaat ie voorgoed dicht. ik ga mijn dochter niet het idee geven dat er een oma is die haar niet wil.. dan heeft ze gewoon geen oma. of moeten we oma opsporen met spoorloos
Lijkt mij heel prettig om dat niet te weten Helaas is dat dan wel sneu voor manlief, hoewel ik denk dat hij toch ergens beter af is... Maar ja, ik heb echt een giga hekel aan dr en ze kan echt NIX goed doen in mijn ogen.
haha, opsporen met spoorloos! Moest er wel even om lachen, ook al is het natuurlijk best een vervelende situatie. Dat jouw deur nog op een kier staat terwijl zij is vertrokken zonder te vertellen waarheen! Ik weet van mijn eigen ouders dat die helemaal dol zijn op onze kleine meid; die zouden echt niet zomaar weg kunnen gaan. Mijn moeder verzint elke keer smoesjes om maar (cadeautjes) te blijven kopen. Ze heeft al 2 paascadeautjes gekregen bijv (in feb en maart) terwijl het dit weekend pas Pasen is!!! Gelukkig weet ik dat het ook anders kan met opa's en oma's.
gelukkig is mijn vader en zijn vriendin voor 200% opa en oma (mijn moeder is helaas overleden) ook mijn moeder haar beste vriendin met haar man zijn opa en oma voor Amy-lynn
ff oftoppic schoonmoeders houden niet van schorpioenen hihihihii mijn dochter was uitgerekend op mijn verjaardag maar door keizersnee moest ze 1 week eerder komen 10 nov en ik 17 nov
Hier ook problemen met schoonouders, mijn dochter bijna 7 maanden heeft een koemelk allergie. Wilde mijn schoonouders haar roomijs geven, ik was woest. Mogen van mij nu niet meer oppassen. Fijne opa en oma als je je kleinkind ziek maakt.
Ikn heb me dit echt altijd afgevraagd, waarom denken opa en oma's dat ze rechten hebben om dingen zelf te bepalen? Fijn als je kind een allergie heeft! Er word dan ook goed geluisterd he....
In mijn gezicht zeggen ze dat ze het allemaal begrijpen en achter mijn rug doen ze het stiekem toch. Ik snap dat niet.