jaa eindelijk het boodschappenpakket van de C1000 opgehaald.. zitten best bruikbare en lekkere dingen in wie heeft deze ookal opgehaald?
Ja ik ook al gehaald vorige week! Zitten wel bruikbare singen in idd. Heb geluk dat m'n hele familie voor mij spaart.
wij hebben de kaart vol doordat de kerstinkopen nog gedaan moesten worden.. anders was dat denk ik niet zo snel gelukt
Van de Plus had ik oa: Wasmiddel voor zwarte kleding Wasverzachter Blikjes groente/fruit Ontbijt-dingen van Bolletje Chips Zulke dingetjes allemaal
oh leuk zeg.. hier zat in, vanisch (zo'n pot) wc papier snoepjes probeer smeerkazen voor kids cola honig pakketjes kruiden chips dubbelfris wraps drinken bleu wonder en fruitshoots en nog wat kleine dingetjes...
ik moet nog 30 zegels! En ik dacht dat ik veel boodschappen deed... Maar volgende week dubbele zegels! Komt goed uit met de kerstinkopen, krijg ik er vast wel iets van 20!
ik hou me ook aanbevolen moet er nog 33 als ik die heb ben ik erg dankbaar maar het is deze maand gewoon niet haalbaar voor ons om zoveel boodschappen te doen
ik moet er ook nog 39 Maar loopt tot half jan geloof ik? En idd volgende week dubbele zegels. Dus nog maar even ons best doen
nou ik zal ze opsparen en dan aan degene doen wat het meest haalbaar is om de kaart vol te krijgen aangezien het voor de 17e vol moet zijn...