Nu al op dag 99 van mijn cyclus beland. Ik dacht eigenlijk dat ik er al ver overheen zat dus vandaag toch maar f mijn kalender erbij gepakt. Een opsomming: 15 juli spotting bij baarmoedermond 36.8 16 juli spotting bij baarmoedermond 36.8 Tussendoor een aantal keren gemeten en alsnog 36.8 1 augustus een test gedaan, negatief en temp was 36.8 De nacht van 2 op 3 augustus geklust 3 augustus eipijn rechts (denk ik) 37.0 baarmoedermond open, eislijm maar baarmoedermond lag nog niet heel hoog 4 augustus baarmoedermond hoog open en eislijm 5 augustus flink geklust baarmoedermond hoog redelijk open 6 augustus 36.9 baarmoedermond hoog en gesloten wit creme achtig slijm 7 augustus 37.1 baarmoedermond hoog en gesloten wit creme achtig slijm maar ook wit rekbaarslijm. Flinke steken rechterkant Waar zou mijn ei geweest zijn?
Maar dan klopt mijn temp van 3 aug toch niet? Die was 37.0 periode daarvoor constant 36.6/36.8. Daarom snap ik het niet.
misschien off topic maar hoe weet je of je baarmoedermond open of hoog is? voelen lijkt me wel logies maar zit daar dan z'n verschil in ?
Ja daar zit een heel duidelijk verschil in! Bij mij gaat het alsvolgt: Menstruatie is hij laag, hard en gesloten (of met een inimie opening) Hierna zit hij in het midden is hard en gesloten Dan rond mijn vruchtbare periode zit hij eerst in het midden, opening en niet al te hard meer Tijdens eventueel ei of vlak ervoor is hij heel hoog, heel open en een beetje zacht En dan ineens sluit hij zich weer, wordt hard en blijft hoog zitten Tot mijn menstruatie blijft hij hard en dicht maar wisselt het of hij nu hoog, midden of laag zit.
Ik denk dat je ei op 4,5 augustus is geweest. Je temperatuur stijgt pas een dag of twee na je eisprong. Dit heb ik van mijn gyn gehoord, omdat ik voor onderzoeken moest temperaturen. Liefs Daycey
Dank je wel Daycey, dan denk ik zelf gisteren omdat ik gisteren rechts toch best felle steken had en mijn temp wat gezakt was. Dat slijm moet dan de aanloop geweest zijn. Kan iemand vertellen of je baarmoedermond meteen sluit als je ei gesprongen is? Of blijft hij dan nog open staan? Wat een gedoe zeg dat zwanger worden . We zijn het jaar al ruim voorbij en het lijkt steeds moeilijker te worden. Van een cyclus van 28/35/45 naar vandaag dag 99.
Over je baarmoedermond kan ik niets zeggen, daar heb ik geen ervaring mee... Als je cyclus steeds langer wordt, heb je er al aan gedacht om een bezoekje aan de huisarts te brengen? Zeker als je al ruim een jaar bezig bent is dat geen overbodige stap! Wj zijn nu bijna 3 jaar bezig en zijn na 15 maanden naar de huisarts gegaan. Succes!
Ja dit is de laatste cyclus en dan gyn. Ik weet al jaren dat ik PCO heb, daar zal het probleem wel liggen. Afgelopen maanden is er al 3x bloed genomen om te kijken waar ik in mijn cyclus zit, maar daar zijn we niets wijzer van geworden. Jullie ook al zo lang bezig? Wat voor onderzoeken heb je nu gehad?
Al op dag 99 van e cyclus wow dat is wel heel lang. Hopen natuurlijk dat je niet naar de gyn hoef omdat je een posi test heb. Anders hopen dat de gyn jullie kan helpen
Ik en mijn vriend hebben alle onderzoeken gehad. Van simpel bloedprikken tot HSG en kijkoperatie om te kijken of ik endometriose heb. Er is helemaal niets uitgekomen bij ons: onbegrepen verminderd vruchtbaar. Een jaar geleden zijn we met iui begonnen, maar na 3x hebben we er zelf voor gekozen om naar ivf over te stappen. We hadden geen vertrouwen meer in iui. Mijn vriend kreeg toen flinke griep met koorts en moesten we een tijdje wachten ivm de slagingspercentages van de behandelingen na hoge koorts. Over een paar weken gaan we voor ivf 1. Spannend! Bij jou balen, dat je niets wijzer bent geworden van de bloedonderzoeken. Ik hoop dat de gyn snel tot actie over gaat. Zwanger worden is met pco prima te doen met een beetje hulp! Ik heb in mijn omgeving 2 stellen die nu een mooi kindje hebben!
Ik had ook altijd een piek voor mijn dip. Dus laag, 1 dag hoog, dan 1 dag laag (ei) en dan de rest van de cyclus hoog. Dat is niet vreemd.
Oh ok dan! Nou, er zit niets anders op als het nog een weekje aan kijken. Volgende week moet ik terug naar de huisarts voor bloedafname gezien de extreem lange cyclus die ik nu heb.