@ Uhaha Umm jaa kinderen he mijn nicht ook haar hele tafel is volgekrast door haar kids @mevrouwtje thanx voor de tip ik ga zeker naar de blokker morgen @Rica haha jaa ik heb zelfs 2 fotos toegevoegd met de kat op de bank P
Ik heb ook zo'n stoffen bankstel en mijn broer ook en allebei last van pluizen Nee we hebben geen katten honden etc, Je kan met een scheermesje die pluizen weghalen maar de stof word steeds dunner natuurlijk. Baal er echt van, bij ons wel ook de bovenkant
dus het werkt wel dat ding mooi om te horen, wilde hem kopen maar mn vriend had zoeits van dat werkt toch niet... hier is het ook overduidelikj van de kleding want het is op 1 bank waar mijn vriend altijd met zn voeten op de rand ligt, en daar zitten dus op de witte bank donkere pluisjes (dus overduideilkj niet door de kat ..) en tis ook alleen op die bank.. maar dan ga ik mooi zon ding halen haha vind het zo sonde deze bank is ook pas 1 jaar oud namelijk ...
wij hebben ook zo,n pluisjes ding maar ik vindt het 10x niks. Heb toen de tip gekregen voor een soort pluisjes roller, is een soort plakkend papier op een rol...en dat werkt echt super!
1 ding moet je wel hebben met die pluistjes tondeuse... geduld! Ik heb de hele bank moeten doen maar t resultaat mag er wezen. Bank is nu ook weer makkelijker schoon te krijgen doordat haren niet meer zoveel vast gaan zitten in de pluisjes. Succes!
thanx meiden voor alle reacties heb vandaag geen tij dgehad om naar de blokker te gaan maar ik zal morgen evenzien
ik heb hem gekocht was voor een tientje die andere goedkopere waren allemaal uitverkocht hij is nu aan het opladen ik ga hem morgen uittesten ik ben benieuwd
ik heb hem net gebruikt :d en hij werkt als de tierelierr echt super nu lijkt mijn bankstel weer als nieuw ik raad hem iedereen aan :d
Fijn dat je iets gevonden hebt dat werkt Wij hebben ook zo'n leuke bank! We hebben overal pluisjes en haakjes aan de bank zitten. Haakjes van de kat, die erop loopt en er soms aan blijft haken, ze krabt er niet aan. Je snapt natuurlijk wel dat bij een nieuwe bank het verboden terrein wordt voor de kat! Maar wij hebben ook last van veel pluisjes, erger me er dood aan. Ik heb ook een pluisjes tondeuse, maar deze pakte alleen kleine pluisjes en niet grotere. Maar ik zal het weer eens gaan proberen! Het is dat de bank heeeeeerlijk zit! anders had ik allang een nieuwe gekocht. Vind een nieuwe kopen toch een beetje zonde met jonge kids, en deze is nog maar 4 jaar oud!
ja idd , ik koop ook niet gauw weer een nieuwe bank, deze moet nog wel een paar jaartjes mee gaan zeker omdat we een baby krijgen , als die groter word dan krijgen we vast meer ongelukjes op de bank dan is het wel fijn dat ik dan een oude bank heb i.p.v nieuwe als de baby wat groter is dan koop ik wel nieuwe