Mijn stoffen 1 jaar oude bankstel begint te pluizen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Uhaha Umm jaa kinderen he:p mijn nicht ook haar hele tafel is volgekrast door haar kids

@mevrouwtje thanx voor de tip ik ga zeker naar de blokker morgen

@Rica haha jaa ik heb zelfs 2 fotos toegevoegd met de kat op de bank :pP

2. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ik heb ook zo'n stoffen bankstel en mijn broer ook en allebei last van pluizen :( Nee we hebben geen katten honden etc, Je kan met een scheermesje die pluizen weghalen maar de stof word steeds dunner natuurlijk. Baal er echt van, bij ons wel ook de bovenkant

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    dus het werkt wel dat ding mooi om te horen, wilde hem kopen maar mn vriend had zoeits van dat werkt toch niet...
    hier is het ook overduidelikj van de kleding want het is op 1 bank waar mijn vriend altijd met zn voeten op de rand ligt, en daar zitten dus op de witte bank donkere pluisjes (dus overduideilkj niet door de kat ..)
    en tis ook alleen op die bank.. maar dan ga ik mooi zon ding halen haha vind het zo sonde deze bank is ook pas 1 jaar oud namelijk ...

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik hoop dat het er is bij de blokker de marskramer hebben wij hier niet :(

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    wij hebben ook zo,n pluisjes ding maar ik vindt het 10x niks.
    Heb toen de tip gekregen voor een soort pluisjes roller, is een soort plakkend papier op een rol...en dat werkt echt super!

6. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    1 ding moet je wel hebben met die pluistjes tondeuse... geduld! :)
    Ik heb de hele bank moeten doen maar t resultaat mag er wezen. Bank is nu ook weer makkelijker schoon te krijgen doordat haren niet meer zoveel vast gaan zitten in de pluisjes.

Succes!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hamis haha zag het later ook pas.....maar misschien was het een knuffel ;);)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

thanx meiden voor alle reacties heb vandaag geen tij dgehad om naar de blokker te gaan maar ik zal morgen evenzien

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heb een bank van hetzelfde stof en die pluist ook :x is pas 6 maand oud :x

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jah zonde he :( was ook duur :(

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb hem gekocht :D was voor een tientje die andere goedkopere waren allemaal uitverkocht hij is nu aan het opladen ik ga hem morgen uittesten ik ben benieuwd:D

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb hem net gebruikt :d en hij werkt als de tierelierr echt super :D nu lijkt mijn bankstel weer als nieuw :D ik raad hem iedereen aan :d

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Fijn dat je iets gevonden hebt dat werkt :D
    Wij hebben ook zo'n leuke bank!
    We hebben overal pluisjes en haakjes aan de bank zitten.
    Haakjes van de kat, die erop loopt en er soms aan blijft haken, ze krabt er niet aan.
    Je snapt natuurlijk wel dat bij een nieuwe bank het verboden terrein wordt voor de kat!
    Maar wij hebben ook last van veel pluisjes, erger me er dood aan.
    Ik heb ook een pluisjes tondeuse, maar deze pakte alleen kleine pluisjes en niet grotere.
    Maar ik zal het weer eens gaan proberen!

Het is dat de bank heeeeeerlijk zit! anders had ik allang een nieuwe gekocht.
    Vind een nieuwe kopen toch een beetje zonde met jonge kids, en deze is nog maar 4 jaar oud!

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd , ik koop ook niet gauw weer een nieuwe bank, deze moet nog wel een paar jaartjes mee gaan zeker omdat we een baby krijgen , als die groter word dan krijgen we vast meer ongelukjes op de bank dan is het wel fijn dat ik dan een oude bank heb i.p.v nieuwe als de baby wat groter is dan koop ik wel nieuwe

15. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Fijn!

Deel Deze Pagina