Gillende en krijsende kinderen in de supermarkt De onzekerheid die bij daten om de hoek komt kijken Vriendinnen die zelf nooit het initiatief nemen om iets af te spreken maar wel altijd enthousiast zijn als jij iets voorstelt Herfstweer!!! Groepjes mensen in de trein die net iets te hard met elkaar praten en elkaar overschreeuwen Mensen die altijd overal het negatieve van inzien Mannen
- boodschappen doen - Was opvouwen en in de kasten doen - Mensen die zichzelf fantastisch vinden en arrogant zijn - Mensen die lelijk doen tegen hun kinderen (en dan heb ik het niet over opvoeden) - De buren die net "de stampertjes" zijn (voor de rest zijn ze wel lief)
- mijn eigen luiheid - mensen die je negeren en niet vertellen waarom - wanneer mijn zoontje de katten als drumstel ziet (34x per dag) - rommel/troep - huishouden doen - wachten op donderdag totdat ik ein-de-lijk mijn rijbewijs heb - onderhandelen met partner wanneer ik de auto mag - rekeningen betalen - slaaptekort
- talentenshows - mijn mega misselijkheid - niet kunnen slapen wetende dat de wekker straks weer veel te vroeg gaat
De naaktslakken die snacht in de keuken zitten en ik al te vaak in ben gestapt met blote voet. Zo ontiegelijk moe zijn maar niet kunnen slapen Mensen die denken dat hoe zij iets hebben/vinden ook voor de rest moet gelden Maagzuur
Stom! - dat ik in de supermarkt moet zoeken naar producten zonder toegevoegde vitaminen en andere shitzooi - de naam van je man aannemen als je trouwt - de birkenstock slipper in het straatbeeld - parkeergeld betalen als je op bezoek gaat in het ziekenhuis
* vroeg opstaan * voor het goede doel water over je heen gooien... * kudde gedrag * mensen die ongevraagd zich bemoeien met me...
- Links rijders die zachter rijden als mensen die rechts rijden - Zondagsrijders (80 rijden op de snelweg waar je 120 mag) - Voorkruipers - Poepluiers als je last hebt van misselijkheid - Te laat komers - Fruitvliegjes en zilvervisjes
witte leggings nagesynchroniseerde programma's. Telefoonverkopers die ondanks bel-me-niet-register toch bellen Dat we hier met series altijd seizoenen achter lopen.
Mijn stom - lijstje - Geen werk kunnen vinden - De badkamer schoonmaken - Mensen die niet eerlijk met elkaar omgaan. - Facebook - Sponge bob - Bemoeials
- Mensen die geen richting aangeven en boos op mij worden wanneer ik wil oversteken - De sprongetjes van Jamila - Treuzelen of mensen die treuzelen - De was - Mensen die leestekens verkeerd of helemaal niet gebruiken - De presentatrices van Koffietijd!,vreselijk..
- Muggen die je wel hoort maar niet ziet - Thee in een kopje krijgen ipv in een glas - mensen die al 4 jaar zeggen dat ik het zwanger worden los moet laten en dat het dan vanzelf wel goed komt. - Opdringerige straatverkopers. Ik WIL GEEN NRC
-rekeningen betalen -asociale klanten aan m'n kassa -wachten -het hele huis netjes hebben, 2 tellen de kinderen in de kamer en het is een grote kolere zooi -mensen die bloemetjes kool zeggen, het is BLOEmkool !!*kots* -
Oooow jee, hoe lang mag de lijst? *Mensen die nooit voor hunzelf een keuze kunnen maken wat ze willen gaan doen en die dan altijd vragen; ja maar wat wil jij doen?! *Mensen in de winkel met maar 2 dingetjes die je snel voorbij schieten bij de kassa en dan vaag iets murmelen dat ze maar 2 dingetjes hebben en dus wel even voor kunnen.. *Mensen die zo parkeren dat ze 2 parkeerplaatsen nodig hebben.. *Mensen die zeggen; ach je bent nog jong je krijgt vanzelf kinderen.. *En aan de andere kant heb je weer mensen die zeggen; goh waarom hebben jullie nog geen kinderen? Jullie zijn toch al een tijdje getrouwd.. Zijn vast meer dingen, maar hier houden we het maar bij
haha ja leuk zeg, én het ergste is, ik doe best veel dingen van die lijstjes zonder dat ik het door heb *Dat je tegenwoordig je huis helemaal strak en leeg moet hebben * kattenharen, je komt ze echt overal tegen * ellende op het journaal, net alsof er geen leuk nieuws is op de wereld
- Voordringers - Mensen die zonder te vragen aan iemand zitten - Een piepkleine sleutel in het piepkleine slot zien te krijgen terwijl het winter is (Bibber bibber, kras kras) - Mensen die niet aan de kant gaan voor een ambulance/brandweerwagen/politiewagen/rolstoel/scootmobiel/enz. - Mensen die vlak voor je fiets/auto/OV OPEENS besluiten toch over te steken, waardoor je knalhard moet remmen - Mensen die denken dat een 'nieuw kind' (blegh, het is volgende/tweede) alles oplost - Of dat je nog zoooooo jong bent en het allemaal niet uitmaakt want 'er zit geen druk achter' - Mensen die denken dat jij denkt dat een 'nieuw kind' alles oplost en er maar op door blijven hameren 'dat een kind geen therapie is'. (No sh*t, Sherlock) - Paniekaanvallen - Mensen die heel luidruchtig zitten te bellen in het OV - Iets kopen omdat je het nodig hebt en thuis niet hebt liggen en er bij thuiskomst achterkomen dat je het toch nog had en je je dat geld had kunnen besparen - Iets heel leuks zien maar je bedenken dat je kastje nu al uitpuilt en er echt geen andere meer bij kan - Heel hard voor iets gespaard hebben en opeens is het nergens meer verkrijgbaar - Onregelmatige cyclussen - Lekkere broodjes die je thuis wel 20 keer hebt nagemaakt, maar je krijgt diezelfde smaak maar niet te pakken. Maar die broodjes zijn zo peperduur dat je ze niet zo vaak kunt eten - Radiozenders die binnen een paar uur hetzelfde liedje draaien, wat natuurlijk net dat ene liedje is waar je een enorme hekel aan hebt - Een vlek op je nieuwe kleren die je voor de eerste keer draagt Eeeeuh, ik kan nog wel uren doorgaan.. Maar ik ben over het algemeen best een vrolijk mens hoor, al doet dit je anders denken