de kleine voelen vlak voor bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nipa18, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    voelde jullie de kleine nog vlak voor dat de weeeen begonnen?en was het anders of net zo druk als anders???

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hmmm helemaal niemand?

3. Bij mij was Julian juist erg rustig een dag voor de weeen begonnen, normaal was hij altijd erg druk. Dus dat vond ik al zo vreemd.

4. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het echt een dag of 3 een stilte voor de storm. Nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso een kindje had wat weinig bewoog. Tijdens de bevalling kindje ook niet gevoeld, het is me iig niet opgevallen.

5. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Ik heb haar de hele tijd gevoeld. Tijdens een wee niet, maar tussendoor wel. Het gaf mij een soort van bevestiging dat het goed ging met haar en een gevoel van hier doe ik het voor.

Is jouw kindje nu extra rustig of druk?

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier ook een bewegelijke tante voor, tijdens en na de bevalling. Ook nu nog geen stilzittertje:D

De avond voor de bevalling begon, grapte mijn vriend dat ze haar "koffer aan het pakken was" zo druk als ze was in de buik. Diezelfde nacht begonnen de weeën en werd ze de volgende dag geboren.

7. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Haha, haar koffer pakken, schattig! Dan kon mijn dochter zeker niet bedenken wat ze allemaal mee wilde nemen, want die heeft er 40 uur over gedaan!

8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ja wel rustiger maar als hij beweegt dan gaat hij ook echt los!!!!

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    De dag voor de bevalling begon was hij erg rustig (was toen nog in het zkh geweest) De volgende dag was hij er weer vollop en 's avonds zijn toen de weeen begonnen. Normaal was (en is) hij altijd ontzettend druk.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Van de eerste weet ik het echt niet meer, sorry :) 't Is ook al zolang geleden.
    De tweede weet ik nog wel goed, ik stond onder de douche en de baby had de hik. Ik voelde die hik steeds verder naar beneden zakken en dacht: als het nog lang duurt dan wordt hij onder de douche geboren!

Met Jesse zit het me nog vers in het geheugen. Hij was niet zo heel erg actief meer. Z'n hartslagje daalde tijdens elke voorwee al zo sterk dat de artsen een spoedkeizersnede hebben gedaan. Dus de laatste uren was hij erg rustig. Te rustig.
    Gelukkig is het helemaal goed gekomen, 't is een lekker ding en alweer bijna twee jaar. :)

11. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    bij mij was de kleine net zo druk als anders in mijn buik....
    zelfs tussen de weeën door was hij "gewoon"druk...
    mijn hele buik ging heen en weer door het bewegen...:D

Deel Deze Pagina