van harte gefelicteerd met jullie zoon. hoe ist gegaan met je dochtertje, met opvang. Daar zat je toen toch mee? of lag ze gewoon in haar eigen bedje te slapen? wel een super bevalling zo te lezen
Hoi, Gefeliciteerd hoor De naam viel mij gelijk op, haha Wel een snelle bevalling zeg Groetjes MB2005.
zo he haha ik zie het helemaal voor me! Toch wel beter he dat het zo lekker snel ging! Echt gefeliciteerd!
Proficiat met jullie zoontje! Geniet ervan! Gek hĆØ om zo snel te bevallen. Bij de tweede was ik al supersnel maar de derde viel er ook zowat uit. Toen de verloskundige kwam stond ik nog in de deuropening te kletsen met mijn buurvrouw. Toen de VK mij ging controleren bleek ik al 8 cm te hebben (bijna niets van gemerkt). 3 kwartier later had ik mijn dochter in mijn armen. Ik heb dat toen echt even moeten verwerken omdat het zo snel ging....dat zul jij ook wel hebben denk ik. Groetjes, Gina
Jeetje zeg, ik had helemaal niet door dat jij al zover was zeg! Wat een supersnelle en soepele bevalling zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jorit! Nu is het Koningskoppel compleet! Elmo
Hey lees net dat je alwwe bevallen bent, wat gaat de tijd toch snel.. en wat een super bevalling ik hoop ook op zoiets... Nou meid lekker genieten.. Liefs
Bedankt voor de felicitaties! Was idd een super bevalling maar met een helse nasleep! Ben nu eindelijk weer een beetje mezelf.. en kan ik gaan genieten van mijn klein kereltje!