Hevige hart kloppingen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xlittlechildx, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xlittlechildx

10 aug 2010
    78
    0
    0
    Ik heb sinds 3 weken last van ontzettende hart kloppingen die ik tot boven in mijn keel voel,voelt heel erg naar en benauwd.
    in die 3 weken ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben.
    zijn er meer mensen die dit gehad hebben vanaf het begin van de zwangerschap?en hoelang heeft het bij jullie aan gehouden.
    en kan het kwaad?.
    Soms krijg ik het er heel benauwd door. het gevoel loopt vanaf net onder mijn borsten door tussen de borsten door naar mijn keel.
    ik krijg er het meeste last van als ik s’avonds naar bed ga en ga rustig liggen,s’morgens heb ik er ook nog last van en door de dag komt het zo nu en dan even op zetten en trekt het snel weer weg.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

2. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yes, heb er in het begin ook last van gehad. Niet zo hevig als jij, maar wel met enige regelmaat.

Ik had geen idee hoe ik het kon beïnvloeden, maar eerst eens geprobeerd het wat rustiger aan te doen. En warempel, bij mij werden de hartkloppingen minder. Kan toeval zijn, of gewenning aan de hormonen of ik moest het gewoon echt rustiger aan doen.... geen idee. Maar ben wel blij dat ik er vanaf ben. Naar gevoel (al was ik er niet bang voor).

Mocht je je zorgen maken: schroom niet om een vk of je huisarts te bellen. Hartkloppingen kunnen geen kwaad, maar wel heel vervelend zijn. Wellicht hebben zij nog tips voor je

3. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    ik ook gehad met mijn vorige zwschap het is erg vermoeiend. Heb er nu ook al wat last van.

Er gebeurd ook zo veel in je lijf

4. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hier ook erge last van hartkloppingen. Bij mij kunnen ze echter ook samenhangen met mijn hartafwijking. Doordat ik er erge last van had, en ik het gevoel had dat mijn hart het niet meer trok ben ik (op advies van verloskundige en ha)halve dagen gaan werken.
    Sinds ik dat gedaan heb, heb ik eigenlijk geen last meer van hartkloppingen. Nu nog zo'n 5 keer in de week waar het normaal een paar keer per dag was.
    Dus ik zou het echt wat rustiger aan gaan doen. Dan trekt je hart alle veranderingen in je lichaam een stuk beter. De ha zei tegen mij dat het niet gevaarlijk was maar dat het er wel een was om in de gaten te houden.

5. Mika013

Mika013 Lid

10 dec 2009
    93
    0
    0
  6. xlittlechildx

10 aug 2010
    78
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reacties.
    Bij mij is het nog niets geminderd.
    het vervelende is dat ik moeilijk rustig aan kan doen vanwege dat we een eigen boerderij hebben en op een boerderij is nu eenmaal altijd werk.ik heb het huishouden en de volledige verzorging van ons zoontje ook nog erbij,en kan dus heel moeilijk zeggen dat ik even ga rusten of rustig ga aan doen.
    Toch zal ik er op proberen te letten.

@Mika013 ik ga je topic even lezen

Deel Deze Pagina