Mijn symptomen, herkenbaar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door , 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik ben nu aardig overtijd alweer en nog geen positieve test gehad.

    Toch heb ik bepaalde klachtjes waarvan ik niet snap dat ze er zijn omdat ik altijd dacht dat klachtjes door het opkomende hcg kwamen.
    En aangezien er bij mij nog niet genoeg is voor een pos test, waarom dan wel al klachtjes?

    Hier zijn ze trouwens.(niet zo veel hoor)

    * gevoelige tepels.(ene moment meer dan het andere)
    * af en toe steekjes/ongiekrampen in buik.
    * Als ik zit het gevoel of mijn darmen naar mijn maag / middenrif zijn verhuist. Onder mijn ribben zit alles me heel erg in de weg.

    Verders niet zoveel.
    Wat moet ik nu denken?
     
  2. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Helaas kunnen de symptonen nu nog niet veel zeggen meid, probeer over een paar dagen nog eens te testen... (er zijn er die pas met 2 weken na nod posi testen) Weet niet welke test je gebruikt hebt en hoe lang je al van de pil af bent?

    x
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja altijd lastig denk ik

    maar als je bij zoeken hienaast in de rij symptonen intypt krijgen je een heleboel topic's erover
     
  4. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik heb dezelfde klachten.....met daarbij een soort spierpijn tussel oksels en borst...

    Vorige keer met deze klachten was ik zwaar zwanger (2-ling)...dus het zegt mij al erg veel...

    ik ben nog niet over tijd (5 aug NOD)

    Afgelopen maandag getest....neg. test bleek houdbaar tot 2004 ...en daarnaast was 't wellicht nog vet te vroeg...toch heb ik toch sterke vermoedens hoor.

    suc6!
     
  5. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Lies,
    Ik heb ongeveer dezelfde symptomen, steeds het gevoel dat ik ongi wordt; buikkrampen, steken in mijn buik, steeds naar de wc en het gevoel dat mijn maag in mijn keel zit..
    Ook negatief getest gisteren en super frustrerend.

    Ik hoop voor je dat het raak is en wens je veel succes
     
  6. Niet meer actief

    Ik ben nu een jaar van de pil af en altijd netjes op tijd ongie.
    Gebruik altijd testen van de kruitvat, die schijnen aardig nauwkeurig te zijn....
     
  7. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    ja idd kruidvat hoor ik weinig slechte verhalen over ik zou zeggen probeer het gewoon nogmaals en anders even een bloedtest vragen bij de huisarts... die kan je ook wat zekerheid geven!
     
  8. Niet meer actief

    Die mag ik al gaan doen!
    Maandag ga ik denk ik naar het ziekenhuis en dan heb ik 2 dagen later de uitslag dus dat duurt wel effe....
     

Deel Deze Pagina