Mischien toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jerami, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik heb in de afgelopen 2 maanden de pil niet heel netjes ingenomen. Niet bewust gedaan, vergat hem gewoon, omdat we binnenkort zouden stoppen met de pil, vond ik het geen probleem en als het zo zo zijn dat waren we natuurlijk heel blij.

Nu ben ik in de afgelopen 2 weken constant misselijk. Dit in vlagen over de hele dag heen. Ook buikkrampen en heb vaak honger, maar zodra ik wat ga eten smaakt het niet en beland het meestal in de prullebak. Ik slaap beroerd, wordt steeds wakker 's nachts. Verder zijn mn borsten 'raar' aan het doen. Ze jeuken veel en zijn gevoeliger. Dit zette ik allemaal aan de kant en bleef vol houden bij mn man dat het een griepje was die niet door wil zetten en mn borsten gewoon vreemd zijn 8)
    Nu zou ik maandag ong. moeten worden. Ben altijd op tijd, maar nu is het dinsdag avond en ben het nog niet. Mn vorige ongi was normaal en op tijd.
    Zou het dan toch mogelijk zijn dat ik zwanger ben of heb ik gewoon meer last van hormonen omdat de pil niet netjes is ingenomen en is mn menstruatie daardoor later?

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Kan allebei, ik zou gewoon even een testje doen morgen, dan weet je het zeker. Bij het Kruidvat kan je 2 voor 5 euro kopen, die is erg betrouwbaar en gevoelig.
    Succes!

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    ik zou ook even een testje doen. Want het kan zijn dat je zwanger bent of dat je lichaam raar doet ivm "ontpillen" of je wordt ongie. Het kan alle 3, dus om het eerste punt duidelijk te krijgen zou ik even testen ;)
    Succes!

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

Kan ook ontpillen zijn, ik was een week/2/3 weken na het stoppen van de pil echt zwaar ziek! Alle zwangerschapskwaaltjes had ik wel.je denk echt zwanger te zijn maar tevergeefs, het is het ontpillen gewoon.. Maarja hoop voor jou dat je zwanger ben maar reken er maar niet zo erg op

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Of het ontpillen is weet ik niet, aangezien ik wel gewoon mn strip heb afgemaakt. Ik ben namelijk niet gestopt met de pil. Ik ben er een paar vergeten later alsnog ingenomen. Ontpillen is toch als ook echt gestopt ben?
    Ik ga er ook absoluut niet hopen dat ik zwanger ben. Zou natuurlijk super zijn, maar weet dat er andere mogelijkheden zijn.

6. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    oh ik dacht dat je helemaal gestopt was, sorry verkeerd gelezen, want hoeveel ben je er vergeten en heb je ze nog binnen de tijd als nog ingenomen? Want anders is het dus een aankomende ongie of je bent zwanger. Als ik jou was zou ik dan even een testje doen.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zusje was er 1tje vergeten en hoppa...zwanger...

Het kan best hoor. Even testen en dan weet je het.

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik was er meerdere vergeten die ik later innam, dus was absoluut niet veilig meer wat anticonceptie.

Maar ben vanochtend toch ongi geworden. Met de hevige buikkrampen erbij. De pil komt de deur niet meer in, aangezien ik er toch al niet echt meer op lette en we beide graag een kindje willen.

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    heb je in ieder geval duidelijkheid nu ;) en heel veel succes en plezier met het klussen nu dat je echt stopt :D

Deel Deze Pagina