Mijn symptomen. Kan het zijn dat ik zwanger ben???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door flixbilly, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraag. :(

Ik ben nu 3 weken geleden ongesteld geweest, en dus nu 2 weken van de menstruatie af. Ik ben niet aan de pil en daarom hebben mijn partner en ik altijd gemeenschap met condoom.
    Afgelopen week hebben wij gemeenschap gehad zonder condoom (niet zo heel verstandig, I know).

Sinds vandaag heb ik steeds de gedachte: "Goh, ik denk dat ik zwanger ben!" (Daarbij moet ik zeggen, ik heb in mijn omgeving best vaak tegen mensen gezegd dat ik dacht dat zij zwanger waren, zonder iets van de situatie af te weten en achteraf heb ik het maar 1 keer fout gehad.)

Gisternacht heb ik echt hevige menstruatiekrampen gehad, waarvan ik best schrok, omdat ik niet ongesteld hoefde te worden. De krampen zijn vandaag in de loop van de dag minder geworden en ben ook niet ongesteld geworden. Vandaag moest ik ook vaker naar de wc dan normaal, maar de hoeveelheid urine was wel hetzelfde als normaal.
    Ook ben ik de hele dag al heel moe, duizelig en heb ik het op het ene moment heel warm, koortsachtig zelfs, en op het andere moment weer heel koud. Mijn eetlust was vandaag ook anders dan normaal en werd ik na het avondeten heel misselijk. En ik heb de hele dag al last van rommelende darmen en het idee dat er ontlasting vast zit. Dit heb ik wel vaker, maar dit keer voelt het heel anders aan.
    Ik kom net terug van een verjaardag en daar had ik de hele tijd last van de mensen om mij heen. Ik kon het lawaai niet goed verdragen en kon mij helemaal niet concentreren op gesprekken.

Herkent iemand deze klachten en is er een optie dat ik inderdaad zwanger ben?

2. Stefaan

Stefaan Nieuw lid

30 sep 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina