Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje, (mischien heel ingewikkeld) Ik ben 15 nov weer met de pil begonnen, omdat k gewoon even mezelf de rust wilde geven. 10 dec. heb ik de pil niet meer geslikt. Nu is mijn vraag.. Wanneer kan ik testen ? Ik ben namelijk nog niet ongesteld, alleen bruine afscheiding ( ik heb deze maand dus eigelijk ook onveilige sex gehad. ) Kan snapt iemand hoe die dan een banner moet maken , want k snap hem nu niet meer.. al die dagen, heb ik nou een cycles van 26 27 28 dagen ? Ik weet het ff niet meer wie kan mij helpen!
Dat kan, maar niet iedereen heeft een antwoord voor je klaar. Door het pil gebruik is je cyclus weer in de war. Als je netjes geslikt hebt, lijkt me testen overbodig.
Volgens mij heb je met de pil een cyclus van 28 dagen! (dus op de 29ste dag wordt je ongesteld). De pil werkt ook in de eerste maand. Maar rust heb je nu denk ik nog steeds niet, nu je met de pil begonnen bent?
Nee zeker niet , k zit er gewoon heel erg mee, en ik voel me gewoon best wel zwanger! .. Ik weet het gewoon af en toe niet meer! .. Ben nu nog niet ongesteld, dus ja dan ga ik wel malen, en vind k de rust indd nog steeds niet!