Geel verdween . En streepje ook iets . . Wat zonde dat je ongesteld ben geworden , hier nog steeds niks ja trekkerig gevoel in onderbuik en barstende koppijn , moe en steken in me liezen zij en borsten. We wachten gewoon af . En hebben waarschijnlijk ook ander huis ff kijken hoe het er bij staat vanavond , is het mooi dan gaan we januari verhuizen!!!
@bertine, excuus, je hebt dit bericht al enkele dagen geleden gepost zie ik. dacht namelijk dat je nu vandaag 2 dagen voor nod zat
Maakt niet uit hoor hahaha. Net boven d me schaambeen is ook hard en wat dikker iemand daar ervaring mee ??
heel lich heeelheeeel licht streepje . Een week overtijd dindag bloed prikken en woensdag uitslag wat denken jullie . Ps net boven me schaambeen voel ik en harde verdikking wat zou dat kunnen betekenen!!
Eerst dacht ik van ik zie geen streepje maar na wat inzoomen met de ipad lijk ik het te zien! Hoeveel dagen na de andere test was dit? Ik vond de test die je 3 december hebt geplaatst nl duidelijker...
4 dagen er na . Maar ik hoorde dat action test heel vaak vals positief test dus ik geloof ff niks meer. Ga morgen bloed prikken woensdag uitslag
Nou ik denk een streepje is een streepje. .. die komen miet zomaar.... plus het feit dat je al zolang over tijd bent... Denk dat het wel raak is hoor. .. Ben benieuwd naar de uitslag woensdag. ... Ik zelf ben net over tijd of misschien nog een dag of 2. Ben onregelmatig. 2de cyclus na verwijdering spiraal. Vrijdagochtend test gedaan met een midstream van zwanger&kids (6dagen hoor nod) en nog eentje van kruidvat ... allebei Negatief. Snapte er niks van.... Ik heb het heel erg koud, ontzettend moe, erg gevoelige borsten, meer naar de wc... Genoeg symptomen zou je zeggen maar ik durf niet zo goed te testen, bang voor ern teleurstelling. .. Misschien morgenvroeg.
Ytje Alles is mogelijk kijk maar naar mij 9 dagen na nod . Las zelfd dat sommigen pas 2 tot 3 weken na nod een lichte positieve test hadden . Tis om gek van te worden hahahaha. Succes met wachten ik kon het ook niet teste om de dag en steeds negatief . Er zijn ook vrouwen die pas na 3 maanden positief testen dit is wel een uitzondering maar het kan . Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn dat is beste maar zo moeilijk !!!!! Zal voor je duimen . Ps heb jij ook last van kramp in benen en billen hoofdpijn en boeren als een aso
Bertine, ik heb geen last van kramp in de benen of boeren. Hoofdpijn herken ik wel en ben ook veel duizelig. Ik ga morgenochtend maar eens een testje wagen. Ochtendurine schijnt het beste te zijn toch?
Ja dat klopt ja . Ben benieuwd naar de uitslag . Ik ga morgen bloed prikken omdat ik dan al op 10 nod zit. Woensdag uitslag ! En woensdag waarschijnlijk groter huis dus duimen maar
Bertine, woensdag een erg spannende dag zeg! Zou wel leuk zijn 2x goed nieuws op 1 dag. Ik heb net een test gedaan..... een heel onduidelijk tuurstreepje... Ik ben omo witte testjes gewend dus ik ben hier best blij mee :-D ik voel gewoon dat het goed zit. Zoveel symptomen. . En de belangrijkste; nog steeds niet ongesteld. Zit nu op dag 27 (2x 25 gehad) misschien nu wel 28.... en test ik eind van de week wel een dikke vette roze streep!
Ytje wat spannend joh . Overmorgen weer testen en dan een knaller natuurlijk. Ik hoop het morgen te horen of overmorgen
Bertine, betekent dat dat je niet zwanger bent?? Jeetje ik dacht echt dat het raak was.... Wat balen zeg! Heb je zo'n onregelmatig cyclus? Ik moest vanmorgen natuurlijk nog een keertje testen... iets duidelijker of ik wil het gewoon zien... zal eens kijken of ik ern fotootje kan uploaden.. zojuist de extra gevoelige midstream van zwanger&kids besteld en dan vrijdagochtend hopelijk een duidelijke positieve test... zit dan op dag 30....
hey bertine wil geen valse hoop geven..maar een streepje kan toch alleen ontstaan van de hcg ? ook al is hij licht..zonder dat hormoon zou het er toch niet kunnen komen? dat is dan weer mijn logica...sorry als ik t fout heb..heb je misschien al een nieuwe test gedaan weer?