mijn symptomen zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bertine1984, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    Ytje ik zie een heel licht roze streepje.

2. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ytje, in eerste instantie wilde ik typen "duidelijk iets te zien, raak hoor!" Maar toen ik inzoomde zag ik dat het streepje schuin loopt en er een raar wit vlak onder zit (in de schaduw van het raampje/randje van de test) het kan dus ook een vervorming van pixels zijn.. Effe wachten op vrijdag of gewoon nog zo'n kruidvat testje er tegenaan morgen: heb je weer zo'n vaag streepding dan is het wel raak zou ik zeggen :)

3. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sommerfugler, snap wat je zegt. In het echt is het lastig te zien maar na alle testen die ik gedaan heb met die van kruidvat heb ik wel geleerd dat wit wit is. Ik heb dus goede hoop. Morgenvroeg nog een keertje en hopelijk heb ik dan een dikke vette streep....

4. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een omo witte test! :( Hoe kan dat nu?? Ben er echt verdrietig van.... Word ik dan toch gewoon ongesteld ondanks al die symptomen.... Die test had toch vandaag echt moeten knallen..... Ik snap er niks meer van.

5. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles testen negatief.
    Gisteren ongesteld geworden nu al weer bijna over, klachten blijven en worden erger .
    Wat is dit nou weer temp zakt ook niet.
    Wat is er met me aan de hand.

6. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ytje wat enorm balen joh .
    Misschien een valse test dan , das helemaal balen

7. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bertine, wat raar zeg...Ik snap er ook niks van.

Hier gistermorgen ineens verandering in mijn borsten, minder gespannen. Gisteravond een paar uur zwaar pijn aan de rug, nooit eerder zo erg ervaren. Gisteravond laat ongesteld geworden. Heb nu ook echt krampen in de buik en rug. Ook nooit eerder gehad...
    Na goed. Op naar de volgende ronde maar weer. Heb wel met mezelf afgesproken niet meer te testen voordat ik echt over tijd ben. Word er niet gelukkiger van.

8. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee idd al dat testen werkt me op de zenuwen.
    Stop denk ook met tempen heb er deze maand ook niet echt tijd voor .
    Hoopen dat we we snel klacht vrij de feestdagen in kunnen . Erg druk maar gezellig!!

9. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook voor
    je.

Ik vind het erg jammer maar probeer nu het positieve er maar van in te zien... lekker alles eten en gezellig borrelen met de kerst. Intussen klussen we gewoon vrolijk verder ;)

10. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd dat kan dan weer lekker wel. Waar ik van baal en niet snap zijn dat de klachten maar blijven heb nu ook het zuur en ben doodop . Waarom gaat dit niet weg als ik niet zwanger ben

11. itsmoi

itsmoi Lid

9 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    welke dag van je cyclus is het bertine?

12. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel raar ja....Ben je gewoon normaal ongesteld geweest? Misschien minder dan anders? Tja je hoort weleens dat vrouwen gewoon ongesteld worden en toch zwanger zijn.... Zou het toch eens in de gaten houden...

13. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou nu dan in me 5 dag zitten van me cyclus.
    Ik werd vrijdag ongesteld zaterdag al bijna weg zaterdag avond weer terug iets zondag half maandag heel licht roze vandaag niks .
    Nog Nog steeds hoofdpijn boeren en het zuur hebben en de rest .

14. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu Bertine??

15. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ytje gaat goed hier hoor .
    Ondanks alle klachten natuurlijk 2 januari gaan we echo maken om te kijken wat er aan de hand is.
    Krampen in buik blijven net zoals rugpijn hoofdpijn boeren en de duizeligheid.
    Borsten zijn nog groter en gevoeliger geworden en overal op me lichaam blauwe aderen????
    Nog week en dan weten we meer.
    H9e is met jou nu ?
    Fijne dagen gehad kunnen genieten van alles x

16. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend zeg!!!!
    Ben echt benieuwd!!

Hier heerlijke dagen gehad. Helemaal ontspannen! Inmiddels mijn eisprong weer gehad. En pijnlijke tepels... begin het te herkennen als iets wat bij de eisprong hoort en niet meteen een zwangerschap symptoom... Het wordt wel weer spannend de komende 12 dagen....
    Fijne jaarwisseling en succes donderdag! Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen....

17. girly1984

girly1984 Niet meer actief

Hoi, ik ben nieuw hier op het forum! Wat leuk! Ik ben in oktober gestopt met de pil.

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we ons eerste kindje willen! Daarom heb ik op 23 oktober '13 mijn laatste pil ingenomen. Op zaterdag 26 okt. ben ik ongesteld geworden. Mijn volgende menstruatie was van 2 dec. tot 7 dec.

Inmiddels is het 15 januari en heb ik nog geen nieuwe menstruatie gehad. De onzekerheid of ik nu nog ongesteld moet worden of dat ik misschien toch zwanger ben, begint steeds meer aan me te knagen!

Wat denken jullie? Een test doen of is je menstruatiecyclus na 1 keer ongesteld worden nog niet regelmatig en kan ik beter even afwachten of ik (binnenkort) toch mijn menstruatie krijg?
    Ik heb wel al twee weken hele kramp (lichte menstruatie achtige kramp) in mijn onderbuik en meer dan een week bruinverlies (ook maar heel weinig). Gisteren was het na ruim een week bruine afscheiding, iets roziger/bijna helder. Telkens denk ik dat ik ongesteld ben, maar als ik dan naar het toilet ga, is het er toch nog niet.

Mijn vriend zegt dat we moeten wachten met testen, maar ik weet het niet... Wat zal ik doen? Wat denken jullie hiervan? :)

18. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je bent misschien nog aan het ontpillen; je hebt nog geen duidelijk beeld van je cyclus.

Een beetje van dat bloed kan een innesteling zijn; dan moet je nog een week wachten met testen.

19. girly1984

girly1984 Niet meer actief

Ja, dat vind ik dus ook zo lastig. Is mijn menstruatie al regelmatig na 1 keer uit mezelf ongesteld te worden? Of duurt mijn cyclus nu gewoon heel erg lang? Al meer dan 40 dagen....en wordt ik dus ongesteld (binnenkort)
    Of ben ik toch zwanger? Haha

Toch dan maar even wachten met een test denk je?

Deel Deze Pagina