Vrijdagavond begon het. Bruinverlies. Gatverdamme, daar gaan we weer.... Maar zaterdagmiddag slechts een klein beetje rood en verder bruin, tot zondagochtend. Heb dus alleen zaterdag witte muizen in gehad. Zondagmiddag dus weer helemaal niets, maandagmorgen een heel klein beetje bruin en verder niets... Ik heb vorige week vrijdag en afgelopen dinsdag getest, maar beide negatief. Moet ik dit dat toch als een ongi rekenen? (ben normaal 4 dagen ongi)
Hmm, lastig, ik had ook maar 3/4 dagen wat roze/bruin verlies, geen rood. En heb dat elke ronde nog gehad, alleen deze ronde hield het 3 dagen voor NOD op... Maar als je al 2 keer negatief getest hebt zegt dat niet veel goeds Misschien over een paar daagjes nog eens testen? Als hij dan nog negatief is denk ik wel dat het je ongi is geweest Verder geen symptonen?! Zere (.)(.) of ongesteldheidskrampen?
Ik heb zojuist de HA gebeld en die zegt dat het wel heel weinig is en dat het best een innestelingsbloed kan zijn. Moet een week wachten en nog eens testen. Mocht ik tussentijds nog een x gaan bloeden, dan moet ik langskomen... Pfff, afwachten dus.