Hey meiden, Heb net iets raars, mijn huis telefoon en mijn mobiel die doen het allebei niet .. Nou zou de huis telefoon kunnen komen omdat we gisteren een nieuwe dvd speler hebben geinstalleerd, daar zit namelijk ook de snoer van de telefoon .. Het vreemde is is dat mijn mobiele telefoon het ook niet doet, althans hij doet het wel ik kan gewoon bellen en smsen maar ik kan pas wat horen als ik hem op de speaker zet .. de andere aan de andere kant kan mij wel horen dus je zou denken dat het niet aan de microfoon ligt ... Ik heb trouwens een Sony Ericson ... Heeft iemand enig idee hoe ik het weer werkende kan krijgen ??
Welke van Sony heb je? Ik heb ook een Sony ( nieuwere type ) weet zo niet welk type, maar 't is die platte, met uitschuif camera boven op. Die van mij heeft er zo nu en dan ook last van. Ik versta de andere goed, alleen voor de andere aan de telefoon lijkt het net alsof ze een alien aan de telefoon hebben, zo misvormt klinkt ik. Misschien een Sony kwaal? Alhoewel, ik daar bij de oudere types geen last van heb gehad. Wat je er aan kunt doen? Je provider opbellen en 'm op laten sturen.
Ik heb de sony C bla bla bla nog wat met cyber shot ed ... Ik hoor die andere dus helemaal niet, ik hoor ze wel als ik de speaker aan zet .. Heel vreemd ... Ik ga hem idd denk ik maar opsturen want ik heb hem pas sinds mei dit jaar ..
Beetje late reactie, maar ik heb ook een Sony! type nummer/merk is C902 Mijne valt regelmatig na een telefoon gesprek ook uit en dan brand alleen 't knopje van de camera nog aan de zijkant. Sony is goed, maar die nieuwe modellen! Vreselijk kwetsbaar! Ik geef de mijne ook regelmatig wel eens een gym-les, maar denk dat mijn microfoon daar de dumpe van is
Mijn vriend heeft ook een sony ericson en hij klaagt er ook van dat hij niet hoort wat er aan de andere kant gezegd wordt. En ook als hij aan't bellen is, krijgt de kiestoon zo'n raar geluidje. Is blijkbaar dan toch eigen aan het merk... Maar als je nog garantie hebt, zou ik zeker teruggaan. Daarvoor dient garantie
Dat is volgens mij een erg bekend probleem van Sony Ericson. Mijn broer heeft inmiddels twee keer een Sony Ericson gehad (verschillende types) en bij beide dit probleem. Als je naar een telecom winkel gaat krijg je het advies hem op te sturen en dan repareren ze hem. Bij mijn broer was hij daarna zo weer kapot. Hij hoeft nooit meer een Sony Ericson.
geen idee eigenlijk of ik nog garantie heb ... Ik heb de telefoon mei dit jaar gekocht ... geen idee hoe lang dan je garantie loopt .. heb inmiddels ff mijn oude telfoon gebruikt want had de tel gewoon ff nodig, maar door dit lekkere weer ben ik zo vaak weg geweest dat ik telkens vergeet * blush * ... Ga het vanmiddag doen
heeft me vriend ook gehad, het geluidssprekertje wat in de telefoon zit, die werkt niet goed. Waardoor het geluid niet goed erdoor komt en dan hoor je de mensen zo danig weinig dat echt alles doodstil meot zijn wil je de andere horen.
Volgens mij heb je er een jaar garantie op. Dus is het enkel nog een kwestie van je kassabon of factuur terug op te snorren... Oh ja, best ook even vragen of de verzending van je toestel iets kost. Een kennis van ons had ook nog garantie en zijn toestel moest terug gestuurd worden naar het fabriek. De reparatie was gratis, maar hij moest kweeniehoeveel betalen voor de verzending.