nog een toeslagen vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

;) ik ben ook zo handig. ik heb dus nu zorg en kinder toeslag aan gevraagt maar daar had ze al rechtop vanaf 1 januari dus ze krijg het nu met terugwerkende kracht neem ik aan.

maar hoe werkt dat daarna en hoelang duurt het voor dat ze geld krijgt het gaat toch om 700 euro die ze met terug werkende kracht krijg toch leuk mee genomen. maar ik zou dus echt niet weten hoe dat werkt weet iemand het hier?

want bij de belasting zijn ze er natuurlijk niet meer en mijn vriendin is er nu

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    Ik had het ook met me zorg en huurtoeslag..ik kreeg alles met terugwerkende kracht terug was lekker meegenomen;)

Maar ze krijgt eerst een brief een soort vn bevesteging nog geen week later kan ze het verwachten op de bank..

tenminse zo ging het bij mij wel vrij snel dus..

groetjes

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mijn zorgtoeslag was zo gestort, maar mn kindgebonden budget moet nu nog komen!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Maar hoe bedoel je voor wie krijg je zorg toeslag??

voor je zelf of je kindje

5. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Waarschijnlijk voor haarzelf, want als het goed is is je kindje gratis meeverzekerd, dus dan heb je daar ook geen zorgtoeslag voor nodig ;)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee het is niet voor mezelf.het is voor een kennis van mij die dus al sinds vorig jaar recht heeft erop.

zelf krijgen wij de toelslagen 1 keer per jaar uit gekeerd.
    voor mijn kennis wil ik dat dus per maand en natuurlijk de toeslagen vanaf 1 januari met terug werkende kracht.

oja hoelang na de aanvraag kun je bevestiging ontvangen?

Deel Deze Pagina