binnenkort menstruatie verwachten?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje88, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    My Ovulation Chart

Wat denken jullie, vanochtend de zelfde temp als op dag 25, maar kan ik nu verwachten dat vandaag of morgen ongi wordt? Denk zelf namelijk van wel maar zou graag weten of t juist geïnterpreteerd heb..

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Die kans is zeker aanwezig, maar voor het zelfde geldt dat je temp morgen toch weer omhoog gaat.
    Meer doen dan afwachten kun je helaas niet.

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Daar was ik zelf ook al bang voor.. is nog even afwachten dus, in ieder geval bedankt voor je reactie.. en ik hoop natuurlijk dat t wel weer omhoog gaat, wil zo graag!!

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ff n update, vanochtend was temp nog n tiende lager en later ongi geworden.. dus bij mij was duidelijk n teken dat ongi eraan kwam..

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liesje.. Wat balen zeg!! Jammer:( succes in de volgende ronde:(

Ik temp nu ook voor het eerst, en had vanmorgen ook een lichte daling van 0,1 graad.. Dus vrees ook dat mijn ongi eraan komt? Tis idd afwachten, ben nu al zo benieuwd naar me temp van morgen. Als ie weer lager is, dan weet ik genoeg:( denk ik

My]29988c Ovulation charts on FertilityFriend.com Ovulation Chart

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, balen is dat he? Maar waarom heb je trouwens een blauw kruis gezet? Ik denk namelijk dat je eisprong op dag 21 was ipv dag 19. Zette FF helemaal geen kruis?

7. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Balen dat je ongi bent geworden zeg..
    Ik temp nu ook voor t eerst, en vandaag was t bij mij ook weer wat lager, maar zit pas op 6 dpo..nog niks over te zeggen zeker?? (Net onder de rode lijn bij FF).
    Weet niet hoe ik dat hier op kan zetten met mn mobiel..

8. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ow nu las ik net boven jouw tempkaartje dat daar n hele tekst over geschreven staat.
    Over dat 1 of 2x een lagere temperatuur door vanalles kan komen en nog niks kan uitsluiten..

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @babke dat blauwe kruis komt omdat ik de data heb overschreven.. want ff kon idd geen ovulatie vinden.. en aan de hand van ovutesten heb ik t daar neer gezet..

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    En op dag 24 ben ik vaginaal gaan tempen, want deed eerst oraal en had toen ip dag 24 nog n temp van 36.3 en vond dat wel heel raar dus toen ben ik anders gaan tempen.. dat heeft er voor bij mij voor gezorgd dat in ieder geval t eind van de menstruatie n duidelijk idee had wat er gebeurde..
    Dunner wil je niet voor niks blij maken maar t kan n innesteling zijn, je zult helaas wel moeten wachten tot je nod voordat je t weet, hoop t wel voor jou

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    @liesje.. zowel oraal als via de vagina is geen betrouwbare manier om te tempen. ook een oorthermometer is niet betrouwbaar.
    Het beste is anaal. Succes.

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gehoord dat rectaal het beste is om te tempen..

En ik had ook een klein dipje 2 dagen terug ( een heel klein dipje van 0,1 graad op 11 DPO) en was ook bang dat ie weer lager zou gaan worden maar zit nu op de temp die ik die dagen ervoor ook had.

Is het niet erg als je temp steeds hetzelfde is zeg maar? Dat ie stabiel blijft?

TS.. Als je wilt dat ik mijn vragen elders stel, gewoon zeggen hoor:) dan zet ik mijn vraag ergens anders neer:)

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Renske je mag vragen wat je wil hoor:) ik vind geen probleem..
    Ik denk zelf dat t niet erg is als je temp stabiel blijft als die maar hoog blijft is t tenminste positief..

Deel Deze Pagina