Wat vinden jullie van mijn tempkaartje? Ik vind er eerlijk gezegd niet veel duidelijkheid in. ok, ik moet mijn ei ongeveer pas krijgen op dag 17, maar ik vind mijn temp errug hoog. hoe hoog moet het dan wel niet zijn na de eisprong? 37.8 oid? Ik moet zeggen, ik slaap gemiddeld wel zo'n 9-10 uur, ben hartpatient (heb altijd het gevoel me te moeten verdedigen, dus nu ook maar even haha). Zou het daaraan liggen? wat vinden jullie?
Als je gemiddelde temp nu 37,1 is zal je hoge temp zo'n 3 of 4 teinde hoger zijn. Kan best te maken hebben met je lange slaapjes, maar ik denk dat het aflezen van de eisprong nog goed te doen moet te zijn.
Het heeft ermee te maken hoe laat je tempt. Hoe later op de ochtend hoe hoger je temperatuur. Dus hoe laat temp jij? Verder vind ik je temp wel netjes hoor. En na je ei zou je op 37.4 komen ongeveer, net zoals op je vorige kaartje.
Ik vind er ook niets mis mee...zie hier ook temp kaartjes van 36.1 e.d. Als ik 36.1 temp heb ik ondertemp haha... Geen zorgen maken meis, je bent gewoon lekker warmbloedig
dank voor je antwoordjes.......warmbloedig? Ik heb t altijd koud! misschien juist wel daardoor? Ik temp rond 9 uur 'sochtends, zou dat het zijn?
dat zou best wel kunnen...ik temp om 07.30 en ik zit tussen de 36.6 en 36.8, maar doorgaans 36.7 komt goed meis, zolang je je ei maar hebt
dank jullie wel. Wat zijn jullie toch allemaal een lieverds! ik hoop dat ik deze maand een echt kruis krijg.......vorige maand heef ff m op de verkeerde plek gezet.......
tuurlijk zijn we lief voor elkaar... wij moeders (to be) moeten elkaar wel op vangen...wij weten het beste hoe we onszelf voelen en begrijpen dat denk ik ook veel meer.... Sja...dat kruis...ik wil ook ! maar moet nog ff wachten...als ik van mij vorige ronde uit ga, moet ik nog 6 dagen wachten...en volgens mijn korste nog 2 dagen... heb in elk geval geen oploop in mijn ovutesten (zie album) Maar ik heb vertrouwen
ik ook, hee kweb, we lopen gelijk op! Spannend. houden we elkaar op de hoogte? Ik heb er helemaal zin in! Aanstormende kerstmama, da's mooi toch.