wel of geen eisprong? wil er iemand meekijken!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Star880, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

Een vraagje! Mijn cyclus is nogal onregelmatig. Vorige keer 42 dagen, maar ook vaak tussen 27-35 dagen. Ik temperatuur nu voor de 2e maand. De vorige maand was mijn temperatuur een stuk stabieler. Maar gaf FF toch een gestippeld kruis ( bij dag 30). Nu krijg ik op dag 20 een dik kruis. Zelf dacht ik ook dat mijn eisprong snel zou komen ivm slijm.

Grafiekje

Maar nu komt het, ik heb eigenlijk altijd last van mijn tepels op de dag na mijn eisprong (voor de duur van ongeveer een weekje). En dat heb ik nu niet..

Wat zou er kunnen zijn!?
    Ervaringen, tips!?! Thanx meiden!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, volgens mij klopt het wel. Ik krijg de laatste 2 cycli ook de dag na mijn ei gevoelige tepels, maar die heb ik nu ook nog niet. Al was het ei pas gisterenochtend, maar volgens mij verschilt het per cyclus. Ik had het de eerste drie helemaal niet, toen een paar dagen en vorige keer de hele cyclus tot de eerste dagen van de menstruatie. Volgens mij zegt het niet zoveel.

3. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke, bedankt! Temeratuur is blijven stijgen. Ben er nu wel van overtuigd dat het mijn eisprong is. FF heeft wel een paar keer het kruis naar achteren geschoven. Zelf hou ik maar de dipdag aan.

Grafiekje

Fijn te horen dat de "tepelpijn" wel eens kan uitblijven!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn antwoord is nog wel ongewijzigd al heb ik achteraf toch geen ijsprong gehad. Dus dat mijn tepels niet gevoelig zijn is sowieso logisch :D

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zie je kaartje niet meer. Mijn ei is inmiddels geweest, maar nog steeds geen tepelpijn. Jij?

6. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Babke,

de tepelpijn die ik normaal heb, kan je ze amper aanraken, heb ik niet gehad. Ik blijk nu zwanger te zijn!! Tepels zijn nog steeds niet echt heel gevoelig.. apart maar :)

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Gefeliciteerd! Wat leuk joh! Nu hoop ik dat mijn niet-tepelpijn juist iets betekent haha.

8. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je, ja hoop het voor je!!

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou, het betekende wel wat. Ik was overtijd en een positest. Maar helaas toch nog ongesteld geworden daarna. Nou ja, bekijk het maar positief. De zaadjes weten het eitje in ieder geval te vinden. :)

Deel Deze Pagina