Ik vroeg me af of je tijdens de innesteling ook "slijm verliest" , of dat je er iets anders van merkt? Of is dit weer heel verschillend? xxtanxx
Geen idee....het valt mij op dat ik momenteel veel witverlies heb. Normaal heb ik dat eigenlijk niet zo na mijn eitje....
hoi sandra, leuk je weer te zien ja dit heb ik dus ook. kan het toch wel met de inneseling te maken hebben... xxtanxx
Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar... Volgens een cyclus van 28 dagen zou ik rond 22/23 september op mijn vruchtbaarst zijn. Hiervoor en tijdens deze dagen heb ik steeds een ovulatietest gedaan; negatief. Wel ben ik op dinsdag 26 sept. een flinke slijmprop verloren (dus ook maar weer geklust ). Nu heb ik ook veel last van dikke, witte afscheiding. Als ik inderdaad mijn 'ei' op de 26e had, dan komt de afscheiding nu wel overeen met de innesteling... of ben ik hier alleen maar naar opzoek? Het kan wellicht ook gewoon een voorbode zijn van de die ik volgend weekend evt zou moeten krijgen. Moet ik wel zeggen dat ik dit nog niet eerder zo heb gehad. We zullen gewoon weer moeten afwachten....! Succes ladies! Gr. Elma
Hoi, Ik heb eigenlijk ook geen idee maar ik heb dus ook sinds een paar dagen echt veel last van witverlies en dat heb ik normaal dus ook nooit. Groetjes Kim
Ik heb dat al wel eens eerder gehad, maar werd toen gewoon ongi...dusssssssssssssssssss......afwachten maar weer!
He meiden, ik heb dat ook, ineens veel witverlies, heb 27 september mijn ei gehad, 's morgens mega ovulatiepijn. zit nu dus op dag 5 na mijn ei en heb sinds vandaag erg veel witverlies, in mijn slip en met afvegen, het is niet helemaal wit, beetje creme kleur. Hopelijk is dit een goed teken, vorige ronde's was ik juist erg droog na mij ei. Liefs Moons
gelukkig ik krijg weer wat hoop. Ik zit me suf te zoeken of dit juist een teken is van zwangerschap of dat de eraan komen! Groetjes Kim
Ik heb sinds gister en vandaag veel wit verlies... heel raar...maar ja even afwachten of het door de ei sprong komt...
hoi meiden ik heb ook al een paar dagen last van afscheiding zou dit de aankomende ongie kunnen zijn of hebben meiden het ook als ze net zwanger zijn want dan kan het nog 2 kanten op.........
Hallo, Duurt welliswaar nog wel even voordat ik kan/mag testen, maar ik heb precies hetzelfde. Het lijkt wel of mijn afscheiding dunner en witter is. Zou natuurlijk mooi zijn als dit een voorteken zou zijn , maar ben ook weer bang dat ik mezelf te veel hoop geef hierdoor. Hebben jullie trouwens ook dat een paar dagen na de eisprong je menstruatieachtige krampen hebt in je onderbuik? Zowel aan de linker als rechterkant. Wat zou dit kunnen zijn? : Of zou het betekenen dat die stomme er weer aankomen.. Geduld is een schone zaak, zeggen ze wel haha.
Hier nog steeds witverlies....maar nogmaals...dat heb ik nog eens gehad maar werd toen gewoon ongi....
Vast niet! Ik hoorde dat dat met zwangerschap te maken had.... Weet iemand van jullie of je eisprong precies in het midden van cyclus zit? Groetjes Kim