willen jullie even naar mijn kaartje kijken.

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lies29, Feb 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Hallo,

Willen jullie alsjeblieft even naar mijn kaartje kijken en een mening geven, ik word nu even helemaal gek, vanmorgen negatief getest. Maar overal last van wat je op kunt noemen!

Super bedankt!!!

Chart Graph

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Je moet even de link gebruiken van je FF home page. Met deze link zien alle temp meiden hun eigen kaartje...

3. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
  4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    werkt nog steeds niet helaas

5. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ik zie in de eerste link mijn eigen kaartje en in de tweede link geen kaartje.....

6. misa

misa Niet meer actief

Hoi Lies, ik zie ook nog steeds mij eigen kaartjes als ik op je links klik. Op jouw FF kun je een homepage "aanmaken", volgens mij onder het kopje tools. Die link kun je dan kopieren en dan kunnen wij het zien!

7. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    jois dankjewel, ik wist even echt niet hoe ik het voor elkaar moest krijgen als het goed is moet het nu gelukt zijn :)

22feec Ovulation Charts

8. misa

misa Niet meer actief

Wanneer is je nod? Is je cyclus 36 dagen? Dan kan het zijn dat je nog even moet wachten met testen (ik weet het: het is 'hels' om dat te adviseren...).
    Ik heb er ook nog niet veel ervaring mee (dit is mijn eerste temp- maand). Je hebt wel veel schommelingen, maar als je het vergelijkt met kaartjes van andere zwangeren (zie topic) dan kan dat best oke zijn.
    Ik heb ook begrepen dat je temp op de dag van ongi of een dag of twee erna ook pas omlaag kan gaan.
    Succes!!

9. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Hoi Jois,

Mijn nod is waarschijnlijk zondag dag 35, Maar zeker weten doe ik dat niet weet ook niet zeker of dag 20 werkelijk mijn ei is geweest aan mijn temp te zien wel en ik heb toen wel iets gevoeld,maar verder niets. Het is net wat je zegt, we kunnen alleen maar afwachten. Helaas was de test vanmorgen negatief, hopelijk wordt deze zondag wel positief.

Wat zijn jou kansen deze maand denk je?

Share This Page