Hoopvol kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Margootje, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg mij af wie er allemaal op het wachtbankje zit en momenteel wel een hoopvol temperatuurkaartje heeft. Misschien kunnen we wel vergelijken? :) Ik zit zelf nu op 11 dpo en mijn temp is nooit zo hoog geweest. Normaal is mijn luteale fase 13 dagen dus zou ik dinsdag ongesteld moeten worden. Nog een paar dagen geduld maar ik vind het enorm zenuwslopend! ik weet ook niet zeker of ik wel zo lang kan wachten met testen ;)

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik zit ook op 11 DPO. Mijn kaartje was laatste paar dagen erg deprimerend, maar sinds 2 dagen erg hoopvol. Heb vanochtend getest en positief! Dus waarom wachten tot dinsdag ;)

3. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Ik hoop zo dat ik ook snel een positieve test vast heb. Eerlijk gezegd ben ik gewoon heel bang om te testen. Ik denk nog steeds dat mijn temp elk moment terug kan instorten. Misschien rij ik morgen wel snel naar het kruidvat als mijn temperatuur dan nog zo hoog is. Duimen dat hij nog steeds rond de 36.7 zit dan :)
    Ik heb net nog naar je kaartje gekeken en ik besefte dat wij op dezelfde dag een eisprong hebben gehad. Als ik ook zwanger blijk te zijn, zijn we dus even ver :)

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Mooi kaartje hoor...
    Heb je al getest???

5. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog niet, misschien morgen als hij dan nog hoog is. Ik hoop het :)

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    spannend hoor..ik ga je in de gaten houden..:D

7. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik kon het niet laten en heb vanmorgen toch getest en dit was het resultaat :D

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meis, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Kan me nog goed herinneren dat er een tijdje terug een topic was waarin we beiden schreven over onze cyclussen en nu ben je gewoon zwanger!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop dat ik je mag volgen, volgend weekend ;)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi gefeliciteerd !! :D:D !!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en nu n mooie banner uitzoeken :D !

11. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! :D

@ Annie: ik kan het ook echt niet geloven, ik had er al niet meer op gerekend met die stomme cyclus! Ik hoop echt voor je dat je ook zwanger bent. Je ziet nu wel hoe snel het kan gaan dus wie weet!

12. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Margootje en Babyproject gefeliciteerd!!!!!!!
    Ik zit ook nog een paar dagen op 't wachtbankje, a.s. vrijdag mijn NOD en vanochtend al getest maar helaas nog negatief... Woensdag er maar weer een testje aan wagen.. Temperatuur blijft voor mijn doen aan de hoge kant, 37,2 dus heb goede hoop..

13. babyproject

Dan zijn we dus precies even ver :) Gaaf! Gefeliciteerd!

Je banner zegt trouwens 3w5d, maar met een eisprong op 9 februari (en een uitgerekende datum van 2 november) kom je op 3w6d! Scheelt weer een dag :)

14. misa

misa Niet meer actief

Wauw meiden! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zit ook nog op het wachtbankje. Weet ook niet of ik kan wachten tot langer dan mijn nod (die is op 10 dpo)..!

15. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    #15 Margootje, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
    Huh, wat raar want ik heb wel 2 november ingegeven als uitgerekende datum :( Wel fijn dat ik al een dagje verder zit dan verwacht :)

@ Jois: dat temperatuurdipje op dag 7 ziet er al goed uit hoor! Had ik deze ronde ook maar dan op dag 9. Spannend, ik duim voor jullie!

16. babyproject

Oh, ik denk dat ik het al weet! Het komt waarschijnlijk door tijdsverschil. Misschien dat jouw banner op Amerikaanse tijd staat!

17. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha! Dat zou inderdaad goed kunnen! Ga het even checken :) Thanks! Heb jij last van kwaaltjes ofzo? Ik vooral pijnlijke borsten, heel veel plassen en non-stop honger. Verder gaat het wel.

18. babyproject

Kom anders bij de November mama's: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/192694-november-2010-mamas.html

Ik ben daar nog zo alleen.

Kwaaltjes heb ik bijna niet. Vooral meer puistjes! :$:)
    En af en toe steekjes in mn buik.

19. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Margootje... ik hoop dat ik over 14 dagen net zon test als jou in handen mag hebben :)
    Zit een beetje in t zelfde schuitje namelijk alleen zit ik in mn 2e ronde clomid, nu 100mg nadat 50 niets deed!
    Gisteren een knal posi ovutest gehad dus afwachten maar....

Jij SUPER GEFELICITEERD!!!

20. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe spannend Flippo!! Als jullie goed geklust hebben na je positieve ov test dan heb je wel eens een goede kans dat je zwanger bent! Ik ben daar het levende bewijs van ;)

Babyproject, ik kom je wel vergezellen bij de november mama's. Alleen is zo maar alleen he :)

Deel Deze Pagina