Goeiemorgen dames, Mijn temperaturen zijn de afgelopen dagen ineens een stuk hoger dan normaal. Ik zit nu op 6 DPO en m'n 26e CD. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? (Zie bijlage) Ik probeer mezelf te behoeden voor valse hoop maar het is wel vreemd dat m'n temperatuur ineens zo hoog is en blijft. Alvast dank Marianne
Uurmmm je temp is altijd hoger na je eisprong. Ik zie niks raars aan dit kaartje. Je hebt 1 uitschieter naar 37,1 maar zakt daarna weer naar de 36,9 en dat is 0,2 graden hoger dan je temp voor je eisprong. Niks geks aan. Je weet toch wel hoe de tempmethode werkt?? Ik denk ook dat je eitje pas op cyclusdag 20-21 is gesprongen want daarna gaat hij pas echt stijgen zoals hij moet doen na de eisprong.
Ehhh sorry voor het vragen? Ik dacht dat dit forum bedoeld was om dit soort vragen te stellen............ Anyhow, normaal is mijn temp na m'n eisprong niet zo hoog. Hij schiet dan even naar de 36.6 of 36.8, nu naar de 37.1, ik vond dat gewoon opvallend. Maar bedankt voor je reactie in ieder geval
Je hebt allemaal wel eens een uitschieter, dan kan echt per maand verschillen. Ik heb ooit iemand hier horen zeggen dat een piek kan komen na een innesteling, maar meestal zie je dan toch een dip. Ik denk dat het niet megaveel betekent, maar wie weet. Even afwachten dus. Een piek kan ook komen door iets anders, warmere kamertemperatuur, andere pyjama, wijntje drinken, verkoudheid etc.
Ik ga er wel vanuit dat je weet dat je temp hoger wordt na je eisprong? Want waarom zou je anders tempen, toch? Je lichaam is niet iets uit een boekje, dus je waarden kunnen altijd wisselen. Dat heeft verder geen betekenis. Je hebt nu niet meer kans om zwanger te zijn of zo... helaas kun je er alleen je eisprong uit halen, niet je kansen op zwangerschap.