Hallo meiden heb een vraagje, is voor mij nog maar de 1e ronde ben de afgelopen maanden 2 x met spiraal ongi geweest op cd 28 daarna een cyclus van 30 dagen. heb 8 november mijn menstruatie gehad 5 dagen lang, ik deed maandag mijn 1e ovu test en daar zag ik een mooie streep. nog lang niet even dik als de controle streep maar wel duidelijk, de dag er na amper wat waarneembaar vandaag ook amper een streepje te zien,, kan het zijn dat mijn eisprong al eerder is geweest,, of was de test op Maandag vals,, en verwacht ik mij ei gewoon nog mijn temp kaartje staat onder mijn handtekening zou iemand voor mij mee willen kijken. snap er niks meer van hihi, dank jullie wel voor het lezen.
Als de teststreep niet even donker was als de controle streep is hij niet positief dus ook bij Fertility friend invullen als negatief. In jouw kaartje is nu absoluut nog geen eisprong te zien. Dus door testen, tempen en klussen veel plezier hij komt vanzelf bij ongeveer 30 dagen zal hij tussen cd 16 en 19 wel ergens springen.
Dank je wel,, ik gokte al dat hij niet positief was.. ik test gewoon gezellig door,, ben gewoon te ongeduldig haha.. stom eigenlijk had mezelf zo voorgenomen om rustig er in te gaan haha Dank je wel voor je berichtje
Eens met mamalap. Ik zou trouwens ook de plus opk van posi ovu uit je templijst weghalen want hij was niet positief.