samentrekkend gevoel in mijn zij

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by onze wens, Jul 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hoi,

sinds een dag of 2 heb ik in mijn rechterzij een soort samentrekkend gevoel. kan iemand mij vertellen of dit innestellings "trekjes"kunnen zijn. :(

ik hoop dat mijn temp morgen ook weer net als vandaag omhoog gaat, want dat is toch de bedoeling?:(

ben de laatste dagen ook erg rusteloos, en erg aan het opruimen , nesteldrang????:(

kan haast niet wachten tot mijn nod volgende week woensdag.

duimen jullie met me mee???

2. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Hoi!

Zou best zo kunnen hoor!
    Je moet in FF eventjes je eerst temp wijzigen (die van 37), dat is zo'n uitschieter zonder betekenis en trekt je hele basale temp ver omhoog. Zo heb je niet zo'n mooi overzicht en blijf je maar een beetje hangen op die hoge basale lijn! Ik zou die even wijzigen in 36.6!
    Ik denk ook dat je je ei een dag eerder hebt gehad! Heb je deze ook gevoeld??
    Ben benieuwd wat je temp morgen doet!!

Succes
    Liefs Lotte

3. Hoi Lotte,

ik heb geprobeerd de temperatuur van 29 juni te verlagen of zelf weg te laten maar er veranderd helemaal niets. mijn lijn blijft gewoon hoog. volgens de calculator had mijn ei op 8 juli moeten zijn. maar volgens ff is dat later. kan niet echt zeggen dat ik het gevoeld heb.

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Wat vreemd dat ff dat niet wijzigd.. bij mij doet ie dat dan wel... hij neemt nl je gemiddelde...

Share This Page