Wel of geen eitje gehad? **POLL**

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nala81, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb ik wel of geen eitje gehad?

1. Ja, op cd 23 zoals FF aangeeft

2. Ja, op cd 32

3. Neen

4. Doe een zwangerschapstest

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Hallo dames,
    Willen jullie op de poll klikken en jullie antwoord geven?
    Dit is mijn temp.kaartje : My Ovulation Chart

Toelichten mag natuurlijk ook altijd!

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

ik heb 4x gekeken maar sorry ik weet het bij jou echt niet...

3. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Echt zo moeilijk zeg!

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja echt moeilijk, ene kant zeg ik 23 omdat je daarna een stijging hebt gehad, daarna misschien innesteling... en dat het toen fout is gegaan omdat je temp zakt, aan de ander kant kan 32 ook omdat daar ook een stijging zit maar ik snap niet dat hij daarna weer daalt..

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Jammer dat je een paar 'cruciale' dagen niet getempt het dat maakt het erg lastig. Het zou zo maar kunnen dat je veel eerder je ei al gehad hebt, maar ik denk dat je grafiekje te weinig info bevat om daar echt iets van te zeggen. Wat denk je zelf heb je iets gevoeld?

6. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Ik heb op aanraden van 1 van de andere leden mijn CP en CM verwijderd en dan zegt FF dat ze geen eitje kunnen vinden... Maar ik ben echt zeker dat ik toen EGGWHITE cm had op cd22...

Wat denken jullie, terug plaatsen en dan de stippellijn op cd23 effe laten staan tot er mss een andere stijging van een echt eitje komt?

7. Nala81

Nala81 Niet meer actief

CD31 had ik bruinachtige afscheiding tot 2x toe. Ik heb die dag en de dag erop behoorlijk wat o-krampen gevoeld en steken in mijn linkerzij.
    Toen ik cd33 een stijging in mijn temp had, durfde ik bijna te zweren dat ik toen dus mijn O pas had gehad...Maar FF heeft zelfs nu ik alles verwijderd heb van cd23, het niet op cd32-33 gezet..Erg verwarrend dus?

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    heel vaag.

ik zou bijna denken van niet omdat ik geen goede stijging zie, en al helemaal geen posi ovu :(

met welke ovutesten test je?

succes!

9. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Ik las op FF dat er soms geen duidelijke stijging is in een temp. Namelijk heb ik op cd32 de verschijnselen van een eisprong gevoeld(zie hierboven).

Neen, geen posi ovu-test tot vandaag. Af en toe lichtere-donkerdere streepjes mr niet even donker of donkerder dan de controlelijn zoals het dus wel moet.
    't Zijn v die goedkoopjes die ik via i-net aangekocht had mr hebben wel de gevoeligheid van 20mIu zoals die v Matcare etc. hebben.
    Jammer genoeg was ik gestopt met testen nadat FF die eisprong genoteerd had dus ik weet niet of het wel pos. zou zijn geweest op cd32 zou ik doorgegaan zijn met testen.

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    of je ongi zit eraan te komen.. of je ei is nog niet geweest... grrrr hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt meid want dit is niks!

11. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Zeg dat wel, hatelijk die onzekerheid!Ik heb echt het gevoel dat mijn ongi eraan zit te komen...Om de 1 of andere reden is er dan misschien geen (grotere) stijging geweest op cd33.

12. Seth

Seth Niet meer actief

even in dit topic aangezien de andere gesloten is...

ik zou denken CD 32..... dus qua kalender de 22ste...

13. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Ja Seth, mijn gevoel zegt me ook cd32.Jammer dat ik toen al gestopt was met ovutestjes, omdat FF dus een ei genoteerd had.
    Wanneer zou ik mijn ongi kunnen verwachten denk je?

14. Seth

Seth Niet meer actief

Zelf zou ik uitgaan van een LF van 14 dagen... dus 6 mei..

Dat je temp na je ei weer iets gedaald is, kan trouwens hoor.... had ik ook... bij laatste kaartje (zie album)

15. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Ooh ja, klopt. Hehe, ik voel me al minder 'buitenbeentje' en vreesde al dat ik mss helemaal gn eisprong zou hebben.

Ik hoop dat mijn LF lang genoeg zal zijn om zwanger van te worden dus zal uitkijken naar 6 mei.
    Dank je wel he Seth!

16. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Een eitje heb ik sowieso dus niet op cd23 gehad gezien ik nog niet ongi ben, een zw.test negatief aangaf (ik voel me ook niet zwanger).

Dus staan de kansen nu op cd32 dat mijn eitje dan pas gesprongen is.

Iemand die een kijkje wilt nemen op mijn kaartje en zeggen wat men ervan denkt?

Dank!

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hallo Nala,
    Als je bij je kaartje op cd22 E weghaald zal FF je eitje wel verplaatsen vermoed ik ;)
    Ik vermoed dat zoals ik al eerder aangaf je eitje op cd 32 is gesprongen.

18. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Ik heb het gedaan maar FF doet koppig en houdt het op cd23.Wel een stippellijntje...Mss twijfelt het prog.nog over cd32.
    Nochtans ben ik er ook van overtuigd dat het toen pas gesprongen is!

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Wil je zelf een kruis zetten, dan kun je het op de volgende manier doen:
    Kruis plaatsen FF: tools => Analysis => Ovulation Detector Tuning/Override

20. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Super,bedankt!

Deel Deze Pagina