Hallo Ik heb mijn temperatuur kaartje ingevuld bij FF maar ik kom er niet helemaal uit. Ik ben op dag 6 begonnen met temperaturen maar mijn kaartje start op dag 1 hoe kan ik dit veranderen? Ik wil mijn kaartje graag aan andere laten zien om te kijken of ik al mijn eisprong heb gehad en waar. Maar dan moet eerst mijn kaartje goed zijn. Alvast bedankt! Chart Graph
op de een of andere manier krijg ik je kaartje niet te zien, wil je nog een keer de link plaatsen? dan kan ik even kijken wat je precies bedoelt.
kunnen jullie het zo zien? Ik heb de link waar mijn kaartje gekopieerd en geplakt.. http://www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?cd=11
als het goed is heb je aangegeven wanneer je ongi begon, als je op dag 6 begonnen bent met tempen vul je dat in. Maar begint je grafiek wel bij dag 1. De dagen dag je niet getempt hebt moet je ook gewoon niets invullen.
Op FF ga je naar Sharing, dan 'home page set up' dan kan je de link die daar in beeld komt kopieren en in je berichtje zetten. Had je het ook op deze manier gedaan? Want ik kan nl alle andere kaartjes van meiden wel bekijken...
nee dit is ook niet goed... Ja want die dagen lopen nu niet gelijk, hij zegt dat ik op dag 19 ben maar ik zit op dag 24
nee s nog niet goed maar volgens mij moet dit je kaartje zijn 2e0aba Ovulation Charts klopt dat? want tis nl niet mijn kaartje...
haha we komen er wel uit...kopieer deze link en plak het dan even in je handtekening. Dan staat ie altijd onderaan je berichtjes en kan iedereen meekijken en helpen als je vragen hebt
je bent dus begonnen op dag 6 met tempen, maar je hebt dag 6 eigenlijk genoteerd staan bij dag 1... als je dat wilt veranderen, zit er denk ik niets anders op dan het aan te passen. Dat wil zeggen, alles even opnieuw invoeren, en dan bij dag 1 t/m 5 bij temp niets invullen.
Op de eerste dag van je cyclus klikken en bij Menses/Spotting invullen of je zwaar middel of light ongesteld was, dat wordt dan automatisch dag 1