Ben afgelopen donderdag met 2 vriendinnen naar deze film geweest. Het gaat over het opvoeden van een lieve kleine labrador. Echt een hele leuke film en echt een aanrader. Wie heeft hem ook al gezien? http://www.youtube.com/watch?v=qtKizvVqNG8 Bekijk hier de trailer.
Ik had het boek gelezen, en ben heel benieuwd naar de film! Vanavond gaan we er naartoe! We hebben trouwens ook een eigen 'marley'
Heel veel plezier..... wat schattig dat jullie ook een eigen "marley" hebben. Laat je nog even weten wat je ervan vond?
Ik ga hem thuis ook nog maar even branden voor op dvd, vond alleen het einde wel heel zielig. NIET VERDER LEZEN ALS JE DE FILM NOG NIET GEZIEN HEBT! Heb tranen met tuiten gehuild toen ze hem moesten laten inslapen, komt omdat wij al 2 keer meegemaakt hebben een hond te hebben moeten laten inslapen (beiden nog geen anderhalf jaar oud). De laatste keer was afgelopen november, de hond van mijn ouders die echt alles voor me was..
Wauw, echt een te gekke film, super! Ik kan inderdaad wel adviseren om een pakje zakdoekjes mee te nemen.... Mijn man vond hem wat minder, dus het is wel een echte vrouwenfilm
Haha ja het is inderdaad een echte vrouwenfilm, had mijn vriend er ook niet meer naartoe gekregen denk ik
Het lijkt me echt een FANTASTISCHE film! Ik heb het boek gelezen en heb 'm nnu ook uit Amerika met foto's! Thuis hebben we ook een kleine "Marley" alleen dan in Beagle vorm en een andere naam! Mijn vriend wil de film ook graag zien, dus we gaan ook snel heen! Lisszy
ik ben zaterdag naar de bios geweest en ik heb sinds tijden weer gehuild bij een film haha. ik vond hem super!
hahahahahahah ik heb m vandaag gezien, jemig man kon niet meer stoppen met huilen, echt zo realistisch allemaal! echt een super goeie film
Ik ben nu wel erg benieuwd hoor... Een vriendin van mij is afgelopen vrijdag geweest, en zij vond hem geen klap aan.
ik ben op valentijnsdag met mn vriend naar die film geweest. en wij vinden m allebei heel leuk! en ik heb gehuild haha. maar echt een leuke film, alleen wel zielig. maar toppie!