Vanaf wanneer meer eten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door consider, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben nu 5 weken zwanger en heb nog niet echt meer trek in eten.
    Ik eet nu wel meer fruit.

Vanaf wanneer kregen jullie meer honger, en ging je meer eten?

2. Alita

Alita Niet meer actief

Eigenlijk sinds de tiende week, eerst niet zoveel zin in eten gehad niet echt misselijk maar gewoon geen honger, nu dus wel!

3. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ik ook vanaf de tiende week maar meer eten is niet handig heeft de weegschaal gezegt..moet even opletten!

4. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    ik eet iets wanneer ik zin heb hoor... ben altijd al een goede eter geweest, dus eety lekker door, ben nog niks aangekomen,.. heb snelle spijsvertering

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ik eet niet echt meer dan eerst. Ik eet wel gezonder dan voor ik zwanger was.

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik begin nu echt meer trek te krijgen en meer te eten, hiervoor had ik gewoon niet zoveel trek en at ik veel fruit omdat je toch wat moet eten.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik eet eigenlijk niet meer dan voordat ik zwanger was. Kan ook haast niet, want ik heb altijd al superveel gegeten ;).

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik eet nog steeds hetzelfde al toen ik niet zwanger was... wel let ik natuurlijk op of het gezond is etc maar ik eet niet meer.

9. Ik eet ook niet meer dan eerst hoor, eerder juist minder omdat ik veel sneller vol zit.

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Je hoeft niet meer honger te hebben dan normaal hoor. Ik eet ook niet meer dan anders.

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb de eerste 16 weken eerder (veel) minder gegeten dan meer... daarna ging het langzaamaan wel weer richting normale porties en zo tussen pakweg week 25-30 heb ik denk ik vaak zelfs wat meer gegeten dan normaal (maar dan weer niet heel erg veel meer) en sindsdien wisselt het heel sterk per dag.

12. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik denk vanaf week 24 ofzo dat ik echt meer nodig had. Niet zo zeer aan avondeten, maar overdag neem ik een boterham extra, een appel, een plak ontbijtkoek o.i.d.

Ook neem ik tegenwoordig wat vruchtensap ofzo mee naar m'n werk. De hele dag op koffie/thee/chocolademelk/melk/water etc. werd ik een beetje flauw van.

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik kan amper eten door de misselijkheid en als ik eet dan zijn het hele kleine muizen beetjes maar wel vaker over de dag verdeeld

14. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Nou nog voor ik wist dat ik zwanger was ging ik al meer eten, ik heb gewoon heel de dag honger het is echt verschrikkelijk en ik word er soms niet goed van. Als ik 's middags 2 boterhammen eet met schaaltje yoghurt dan begin ik na anderhalf uur weer trek/honger te krijgen. Dan pak ik meestal fruit of sultana doe ik dat niet word ik gewoon echt heel erg flauw :( Op mijn werk van de week er laatst bijna onderuit gegaan toen ik dacht van ga er echt niet steeds aan toe geven om bij iedere vlaag honger iets te pakken en ik eet al zo verdeeld op de dag.

15. Yonfi

Yonfi Lid

2 apr 2008
    27
    0
    0
    Ik eet wel iets minder als voordat ik zwanger was. Ik zit nu gewoon veel sneller vol. Wel heb ik het idee dat ik de hele dag een soort vol zit met eten. Ik ben ook wel de hele tijd met eten bezig lijkt wel. (ondanks dat ik niet veel in 1 keer eet) Ik ben wel al 2 kilo aangekomen.

16. bengel

bengel Niet meer actief

ik eet ook echt wel meer..anders wordt ik naar, en vaker kleine hap..cracker oid

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    mijn vk heeft gezegd als je het gevoel hebt dat je MOET eten neem dan fruit of een kaakje of iets dergelijks maar sommige vrouwen gaan dan aan de snoep, choc etc en dat is niet goed.

18. ik eet ook wel meer maar dan tussen de middag een extra boterham en verder veel fruit en crackers enzo
    ´s avonds eet ik minder omdat ik dan al de hele dag gegeten heb haha maar vind ik toch niet lekker warm eten.
    ik let er wel goed op dat ik dan toch wat groente eet en van alles anders een beetje.

xxxxxxxxxxxxxxx

19. sung

sung Actief lid

19 okt 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Hoi,
    Ik heb eigenlijk sinds een paar weken geen trek, maar ben ook niet misselijk ik voel me echt goed. Het probleem is alleen dat ik de hele dag door moet blijven eten, al is het maar telkens iets, anders word ik wel misselijk.
    Dus uiteindelijk eet ik wel meer, maar voel ik me wel goed.

20. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb ook de hele dag door honger...het is echt te erg!

Savonds heb ik alleen moeite met aardappels deze vind ik ineens niet zo lekker meer...!

Maar verder eet ik nu echt 3x per dag voorheen 1 of 2 keer....
    en tussendoor eet ik veel sultana, yoghurt en fruit..ik kan zeggen dat ik 2x zoveel eet als normaal :D

Deel Deze Pagina