Vanmiddag een kv test gedaan, dus geen ochtendurine. Hier was een heeeeeel licht streepje op te zien. Daarna met dezelfde urine een cb digitale test gedaan en deze was nega. Kan ik dan toch nog zwanger zijn of zal het een foutje in de kv 2 voor 5 zijn geweest? Ik was van plan om morgenvroeg nogmaals te testen. Groetjes
Hi Carlo, Ja hoor je kan zeker zwanger zijn; heb precies hetzelfde gehad zo'n 2 weken geleden!! Heb toen 4 dagen later nogmaals CB gedaan en toen zei die "zwanger"! Heb je een fotootje van je k2v5 test? Spannend hoor!!
Oh zie nu dat je geen fotootje hebt; da's jammer.... Maar er is zeker wel een kans dat je zwanger bent hoor!
CB heeft gewoon wat meer hcg nodig meid....je moet die cb pas doen als je een uidelijke streep hebt op je kruidvat!
Ik denk dat als je over 2dgn weer een test doet dat je CB wel posi kan zijn hoor. Hij is nog wel heel licht maar je ziet duidelijk een streepje
thnx cindy. ik laat het morgen even weten wat er uit komt. wel superleuk om dit natuurlijk met de kerst aan de opa's en oma's te vertellen. spannend...
ben nog wat voorzichtig want net bij de vage testen dacht ik weer,.......is het nu zo...sorry... Maar morgen weten we het zeker!!!!
cindy, hoef je geen sorry voor te zeggen. maar als je m 'live' ziet, dan zie je wel dat er echt een streep staat. laat ik het zo zeggen...manlief zag hem ook en die ziet ze niet zo snel haha