Hahahah had ik ook hoor was al in shock dat ik zwanger was.. toen dat eindelijk geland was kreeg ik de 2e shock dat duurde alleen even wat langer voordat ik daar van bij kwam. Geniet van je Zwangerschap. Heel veel s6 bij de echo en als het er 2 zijn laat je het hier weten he. toen ik mijn test op zp plaatste zei ook iemand tegen mij of je bent verder of het zijn er 2 dus ben heel benieuwd .
whahaa jaa kan me voorstellen dat de 2de shock wat langer duurde jaa nu het hier geland is dat ik zwanger ben is mijn buik groot voor 5,5 week als we daar vanuit moeten gaan. Ik heb nooit groot gedragen. Dus ben echt benieuwd hoor. Gisteren had ik last van mijn buik voelde als harde buik en werd er misselijk van. Dacht moet naar de wc maar gebeurde niks. Pas toen ik ging liggen om te slapen ebde het weg. Nooit gehad bij de vorige 4. Dus vraag me af wat dat betekent. Ook kan ik niet normaal naar voren buigen. Nou mocht ik toch pas 5,5 week zijn vraag ik me af hoe ik aan het einde eruit komt te zien. Heb vaak geroepen ohh ik wil ook graag zo’n dikke zwangere buik. Zou het nu zo van komen Of zouden er toch 2 in zitten. Maar voor 2 voel ik me naast extreem moe verder gewoon goed. En lijkt het net alsof ik nu last heb van nesteldrang. Ik blij maar opruimen en schoonmaken Maar zodra ik ma 15 feb meer weet laat ik hier zeker een post achter! Nogmaals telkens voor je bericht