hoi zoon test heb ik ook. en ik heb ook 4 dag voor nod getest. volgens mij lopen wij samen hihihihi. spannend he. we moeten nog even afwachten. dit is mijn test. hij is wel een beetje donker maar goed. View attachment 63242
Ik heb echt heel goed zitten kijken maar ik kan er niks in zien. Ook niet in het negatief. Hoop dat ik het niet goed zie en dat je over een paar dagen een helemooie test hebt!
Sorry...ik kan ook niets ontdekken! Hoop dat ik geen gelijk heb natuurlijk! Idd niet zo slim om zo ver voor NOD al te testen...wordt je zo onzeker van! Kzou op je NOD nog eens testen... Suc6!
hey meiden, van jullie beiden zie ik een streepje. Alleen die van tinkebell in negatief kan ik hem iets minder goed zien, die donkere foto daar zie ik hem best goed op. Succes over n paar daagjes nog es. Mijn kv 2 voor 5 ziet er ook zo uit.... ook 4 dagen voor nod afwachten dus
dank je wel meiden ik ben ook op zoek naar een test van de kruidvat om te laten zien hoe duidelijk hij in mijn handen is.. mijn vriend is zo nuter erin ik geloof het pas als ik een streepje zie ik gaf hem de test.. en hij zei 2 streepjes.. !!!!!!!!! maar op de foto is hij zo onduidelijk en hij is zo zichtbaar in mijn handen . !! over 2 dagen ga ik er nog 1 tegen aan gooien .. nee ik ben niet echt meer gestrest door die dingen hoor
Meid, ik had in het andere topic ook al gereageerd, ik vind hem heel vaag, maar zie toch wel direct een tweede streep! Ik hoop het heel erg voor je!
GELEENDE TEST VAN IEMAND ANDERS dames.. dit is een test die ik even gepikt heb van de iemand . maar zo zie de streep eruit in mijn handen .. View attachment 63290 niet naar de test kijken alleen naar de strepen
ik zie gewoon een streepje op je allereerste foto. Ik heb even ingezoomd op 150% en dan is hij te zien(niet in negatief trouwens, die vind ik heel onduidelijk) even wachten en dan heb je vast een betere in handen.
Hi Lovepeet, Ik hoop echt voor je dat het deze maand gelukt is...maar....sorry ik snap je NOD niet helemaal. Als je cyclus 28/29 dagen is, dan is je nod toch niet 8 april? Vorige maand was je de 14e nog niet ongi.... Of snap ik nou niet?? Ik ben ook een testfreak hoor maar maak jezelf niet gek he...
haha .. vorige maand ben ik op de 12e ongi geworden .. heeeeeeeeeel licht en heb gerekend vanaf die dag en het klopt wel met wat ik heb gevoeld kwa mijn ei .. mijn cyclus varieerd van de 27-28-29 dagen de laatste tijd.. heb de 25ste mijn ei gehad.. duidelijk gevoeld! dan klopt hij wel
Okidoki !! Doe anders morgen of overmorgen eens een test met ochtendurine. Heb je nog kv 2v5 op voorraad??
Ik zou 'm dan morgenochtend gelijk effe doen Je laat het wel weten he. Als het goed is wordt 'ie duidelijker...
ja dat klopt.. ja tuurlijk show ik hem .. ik zal toch wel weer vroeg wakker zijn lijk net een zeehond met mijn verkoudheid.. ! vanochtend was het ook half 7 .. maar goed.. hcg verdubbeld per anderhalve dag hoorde ik
Hee meid! Al een nieuwe test gedaan? Ben heel benieuwd! En trouwens, gisteren hier vergeten, alvast een voorzichtige GEFELICITEERD
ik kan de testen ook niet zien. zegt als je erop klinkt dat de bijlage niet geldig is en dat je contact op moet nemen met de beheerder............